Przejdź do głównej zawartości

52. Smile.! :)




I wanna thank you much!
Thank you very much,
Thank you very much.




Witajcie.! :* Chciałabym Wam podziękować za miłe słowa pod poprzednią notką. Jestem pewna , że to dzięki nim czuje się już lepiej. Nie mogę powiedzieć , że jestem do końca zdrowa , bo to chyba byłoby zbyt piękne , ale wystarczyło mi dziś sił na krótką sesję , której efektami pragnę podzielić się z Wami w następnej notce.
Marzyłam o bardziej jesiennych klimatach , ale niestety na takie muszę jeszcze trochę poczekać. Dzisiaj wyszło coś w stylu "pożegnanie lata/powitanie jesieni" , ale w sumie jestem zadowolona z efektów , ze względu na to , ze pomysł o zdjęciach był bardzo spontaniczny.

Pokażę dziś jedno z nich i uciekam już spać, ponieważ jutro mam zawody <biegi> , więc wypadałoby się troszkę wsypać. Może wtedy choroba całkowicie mnie opuści.? :D
Życzcie powodzenia.! :)



Dziękuję wszystkim Czytelnikom , za to , że po prostu są. <3
Paulla. ♥


Komentarze

  1. Obserwuje :)
    Pozdrawiam :)
    Follow back? :)
    Fashionlikealife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ale jesienne klimaty powoli zaczynają zaglądać do parków , warto wykorzystać szybko ten czas na jakieś ciekawe ujęcia :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. piękna kreseczka;))
    mam do Ciebie ogromną prośbe! kliknęłabyś w baner Sheinside na moim blogu? będę bardzo wdzięczna!!! ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna jesteś! :))))

    http://littlesmiiile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo pozytywny uśmiech masz! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeszcze więcej zdrowia życzę :) I ciepła!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję że komentujesz :*
Na pewno się zrewanżuję (:

Popularne posty z tego bloga

268. Little black dress. ♥ #amiclubwear

"Nie boję się wysokości, widziałaś moje buty?" - Carrie Bradshaw  ♥. AMICLUBWEAR

Buty/shoes: LINK Sukienka/dress: LINK
















196. Little black dress - spring. ♥

♥♥♥ Lubiła tańczyć pełna radości tak ciągle goniła wiatr
Spragniona życia wciąż zawsze gubiła coś nie chciała nic
Nie rozumiałem kiedy mówiła mi: "Dzisiaj ostatni raz 
Zatańczmy proszę tak jak gdyby umarł czas" 
Mówiła mi...









 Sukienka/dress: Link Torebka/bag: Link
Zdjęcia: Jakub Pecio












260. Fitness, folklor..wybory Miss Gryczaków #fotorelacja. ♥



Tym razem przerwa od standardowych zdjęć outfitu. Nie oznacza to przerwy od zdjęc mojej mordki, ale dziś całkowoicie inne..Fotorelacja z wyborów Miss Gryczaków. Jeden dzień- dwa stroje: fitness + strój wieczorowy z motywem folklorystycznym.








Koszula/flower shirt: LINK Spódnica/skirt: Bershka Torebka/bag: Kwiaciarnia Casablanca Makijaż/make up: Strefa Kobiet