niedziela, 22 września 2013

49. I wanna fly away , fly from here and not come back...




Come back and tell me why,
I’m feeling like I’ve missed you all this time
And meet me there tonight
And let me know that it’s not all in my mind...





Hej. :* Jak Wam mija niedziela.? Praca domowa i nauka na najbliższy tydzień.? Ja właśnie tak powinnam ją spędzić , ale chybanie wyobrażam sobie całego weekendu przed książkami. 
Piątek i sobota całkowicie wolne , więc dziś jednak będe musiała się za to zabrać , ale ciągle powtarzam sobie , że zrobię to później. :D Czyli znając mnie , zajmę się tym późnym wieczorem lub jutro rano. 


Nie mam konkretnego planu na tę notkę , jestem chyba zbyt leniwa żeby coś dziś wykombinować. Myślałam o zdjęciach z Lichenia , ale muszę przyznać , że jeszcze ich nawet nie przerobiłam. Spróbuję usprawiedliwić to brakiem czasu przez szkołę. Na moje narzekania , każdy odpowiada że to dopiero początek , w następnych miesiącach będzie gorzej , i chociaż wiem że mają rację to nie chcę się tym na razie martwić.
Nie będę Was dłużej zanudzała , wracam do oglądania filmów i przeglądania gazetek. :D. Ciekawa perspektywa na zimne , niedzielne popołudnie. :)

Dodałam zakładkę "Pytania. :)" , jeśli chcielibyście o coś zapytać. 

Have a nice day.! ;*
Paulla. ♥

3 komentarze:

  1. Zazdroszczę tego bloga...cały wygląd jest taki w delikatnych kolorach :3

    OdpowiedzUsuń
  2. A więc udanego popołudnia. ;D
    Ciekawy pomysł z zakładką.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cześć!
    Organizuję u siebie KONKURS!:*
    Zapraszam i Liczę na Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że komentujesz :*
Na pewno się zrewanżuję (: