piątek, 20 września 2013

48. I tak czytam te słowa...


 
Już nie mam siły, wracam w to miejsce
gdzie moje wspomnienia gwiazdami na niebie,

pod którym ta ławka i nasze imiona
wyryte przez Ciebie, przetrwają do końca.
Nawet nie wiesz jak tęsknie, to chyba jest chore,w dzień tylko płaczę, a w nocy się boję..Pamiętaj mnie tam, pamiętaj te słowa
wyryte na ławce, które mówiły o nas...



Muszę przyznać , ze tęskniłam za pisaniem tutaj. W szkole zawsze staram się zaglądać na wasze blogi , jednak internet w telefonie , to nie to samo co prawdziwe pisanie notek w domciu. Najlepszą porą do pisania , zawsze są dla mnie wieczory. Mimo iż jestem wtedy najbardziej zmęczona , to jakoś właśnie ta ciemność za oknem ma na mnie "refleksyjny" wpływ.  Teraz , jak już pewnie wszyscy zauważyli , dość wcześnie robi się ciemno. Szare , pochmurne , zimne i na dodatek deszczowe są w stanie pozbawić mnie ochoty do porannego wstawania... Dziś miałam jednak ten komfort , ze po obudzeniu się ujrzałam promienie słońca. To taka zwyczajna rzecz , a potrafi cieszyć. <3

W dzisiejszej notce , zgodnie z moją obietnica , wstawiam zdjęcia z ostatnich zakupów. Z góry przepraszam za jakość , ale no cóż , nie ma to jak sweet focie z lampą po 22.


































Udanego weekendu.! :*
Paulla. ♥

8 komentarzy:

  1. fajne rzeczy kupiłaś;)
    pogoda jest typowo jesienna i taka smutna;/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne rzeczy i fantastyczny początek notki. ;3

    OdpowiedzUsuń
  3. ładne rzeczy ;)
    blog-daria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ale sliczne buciki :)
    obserwujemy? klaudmen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. obserwuje takze :* klaudmen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo śliczne rzeczy! :))

    http://littlesmiiile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że komentujesz :*
Na pewno się zrewanżuję (: