sobota, 14 września 2013

46. Seize the days..



I sit back and reminisce,


 it hurts to think about it all.

We were on top of the world,
 

whoever though that we would fall?






Troszeczkę późno zabrałam się za pisanie tej notki , bo jest już prawie 24 , ale bardzo zależy mi żeby w końcu coś tutaj dodać. Nie jestem w stanie opublikować tego co zaplanowała <zdjęcia zakupów z ostatniego tygodnia> , ponieważ nie zrobiłam nawet takich zdjęć , a teraz naprawdę nie jestem w stanie.



Nie będzie dziś jednak notki bez żadnych zdjęć. Ilość tekstu niestety ograniczona , ale postaram się to wynagrodzić niedzielnymi fotografami. :)


















Teraz to już na prawdę muszę uciekać , ponieważ wstaję jtr około 4:30... :/  Nie będę mogła dodać notki aż do poniedziałku ,ale postaram się komentować Wasze blogi i zaglądać tutaj <akurat to mój telefonik potrafi> :D
Obiecuję wrócić z dużą ilością zdjęć. <3
Życzę wszystkim udanego weekendu.! ♥




ile razy muszę jeszcze rozczarować się  na "bliskich" osobach..

Paulla. ♥.

10 komentarzy:

  1. ślicznie wyglądasz :) bardzo fajna fryzurka:)

    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  2. Co to masz za piękny kolor włosów? : )
    A kotek jaki uroczy!
    Nie zmarzłaś w tej wodzie?
    Też wczoraj brodziłam niemal po łydki w wodzie, ale to nie było z wyboru. Po prostu taka mnie ulewa złapała i tyle wody nalało...

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie Ci w takiej fryzurce:)
    Świetne szpilki:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna kreacja , wszystko do siebie bardzo fajnie pasuje : ) .
    + Sweet kotek , + lublins.blogspot.com .

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaki kotek *.* Śliczne zdjęcia

    http://martysia-martysiapysiakurpiel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. cudowne miejsce, makijaż, stylizacja! no świetne! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że komentujesz :*
Na pewno się zrewanżuję (: