czwartek, 12 września 2013

45. More and more time..!

                                     ♥                      

I got tired of waiting


Wondering if you were


 ever coming around


My faith in you was fading...




 Tak bardzo tęsknię za pisaniem tutaj.. 
To że dzisiaj się odezwałam nie oznacza wcale , 
że mam więcej czasu. Jestem w trakcie odrabiania pracy domowej z matematyki. Potem jeszcze biologia i geografia. Trochę już późno , ale nic na to nie poradzę.





Dodaję dziś tylko jedno zdjęcie , w nowej brązowej fryzurce i wracam do romansu z książkami. <33 Mam andzieję ze będę miała czas zajrzeć tutaj jutro , aby dodać duuużo zdjeć z niedzieli oraz to co ostatnio udało mi się kupić , ale nie mogę niczego obiecać , ponieważ jak już wiecie cały weekend spedze na wycieczce , tak więc mogę być jutro trochę zajęta... 




Paulla. ♥