Przejdź do głównej zawartości

44. Never say never.. ♥

"Zanim coś zdobędziesz , nie poddawaj się , choćby Twój świat się walił , choćby każdy  w Ciebie zwątpił... 
   W końcu wyjdziesz na prostą."


Jak miło mieć chwilkę czasu , żeby coś tutaj napisać. Udało mi się wczoraj nadrobić zaległości w komentowaniu , a także przerobić zdjęcia do wstawienia. Myślę tutaj o bardzo krótkiej i spontanicznej sesji z Olką , podczas naszej wycieczki rowerowej. Opublikuję dzisiaj wszystkie zdjęcia , ale najpierw troszeczkę o tym co działo się u mnie.

Jak każdą ogólną "rozmowę" można zacząć od pogody , tak samo zacznę dziś ja. Ostatni tydzień był bardzo słoneczny co pozwalało mi na chodzenie w moich ulubionych spódniczkach. Starałam się też każdego dnia mieć inną fryzurkę. Nie pisałam tutaj o tym , ale przefarbowałam włosy na ciemny brąz. Dużo osób uważa , że jest to czarny kolor , ale już teraz , czyli po kilkakrotnym umyciu włosów , dokładnie widać że są brązowe. Nie mam jeszcze żadnych zdjęć w tym kolorku <pomijając te sweety na telefonie> , więc na razie nie pokaże jak wyglądam. Postaram się wkrótce o jakąś nową sesją , ponieważ chciałabym abyście mogły to zobaczyć.

Dni wypełnione szkolną codziennością i zwykłymi obowiązkami mijają bardzo szybko. Codziennie po powrocie ze szkoły i odrobieniu lekcji , uświadamiam sobie , że jest już wieczór. Trochę mi to nie odpowiada , ponieważ brakuje mi czasu na wycieczki rowerowe , nowe zdjęcia , czy po prostu spacerek/rolki. W wakacje było z tym o wiele łatwiej , ale niestety nie można mieć wszystkiego na raz. 


Jednym z plusów chodzenia do szkoły , jest bez wątpienia to , ze każdego dnia mam chwilkę na małe zakupy. Nie muszę dojeżdżać busem , mam to szczęście że jeżdżę samochodem razem z siostrą , więc dzięki temu zawsze jest czas aby po lekcjach wybrać się na shopping. W ostatnim tygodniu do mojej szafy przybyły dwie bluzki i czarne balerinki. Postaram się pokazać je wkrótce w stylizacjach.
Planowałam też publikować codzienne outfity , ale niestety zakończy się to tylko na planowaniu , ponieważ na prawdę nie ma czasu przed szkołą nawet na krótkie zdjęcia. Spróbuję się zmotywować w najbliższym tygodniu i może uda mi się chociaż kilka razy zabrać aparat. 

Tak jak myślałam , nadrabianie blogowych zaległości zajęło troszkę miejsca... Ci , którzy mnie znają , wiedzą że lubię dużo mówić , więc nie ma nic dziwnego w tym że piszę długie notki. Współczuć trzeba tylko tym którzy to czytają , lub tym którzy słuchają mnie na co dzień. Podziwiam za wytrwałość.! :)

Przejdę już w końcu do zdjęć , które chcę Wam dziś pokazać , bo w przeciwnym razie nigdy nie uda mi się dokończyć tej notki. (:







7 bransoletek zawsze musi być. :D Ta z moim imieniem to ostatni prezent od Pati i Kamila. ♥




Moje ulubione. ♥


Następny tydzień również zapowiada się bardzo 'dobrze'. Mam dużo planów , obowiązków itp. Nie mam pojęcia czy będę w stanie na bieżąco tutaj coś dodawać , weekend także zajęty , ponieważ wybieram się do Lichenia. Miejsce to , odwiedziłam już kilka lat temu , ale staram się nie rezygnować z takich wypadów , więc tym razem również nie odmówiłam. Mam nadzieję że przywiozę ze sobą mnóstwoooo zdjęć , ale o tym będę jeszcze pisała troszkę później.

Tymczasem już uciekam , życząc Wam wszystkim udanych dni w szkole. ♥ Będę starała się zajrzeć tutaj wieczorem , ale nic nie obiecuję , ponieważ jak spędzę ten słoneczny dzień.! Mrrruczę. <3

Paulla. ♥

Komentarze

  1. Trzecie zdjęcie jest cudne :) świetna biżuteria :)
    Zapraszam do siebie na konkurs ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądasz super! Powiem Ci, że przez poczucie obowiazkulawiej anwet sobie czas zorganizowac ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie wyglądasz, ostatnie zdjęcie najlepsze! :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny blog i ładne zdjęcia
    *_* zapraszam do mnie http://magdamadziunia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna sesja , jesteś bardzo fotogeniczna : ) .
    + lublins.blogspot.com .

    OdpowiedzUsuń
  6. zdjęcia są świetne ;-) kolor spodni idealnie pasuje ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja nie ma tematów to najlepszy temat to pogoda, coś w tym jest :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zdjęcia. Też chce taką bransoletkę z imieniem. :D Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne zdjęcia! *.* :)

    http://littlesmiiile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. do najnowszego postu -------> ładny kolor włosów:) ja też nie mam teraz czasu na bloga,mam nadzieję że zrobiłaś wszystkie zadania:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję że komentujesz :*
Na pewno się zrewanżuję (:

Popularne posty z tego bloga

268. Little black dress. ♥ #amiclubwear

"Nie boję się wysokości, widziałaś moje buty?" - Carrie Bradshaw  ♥. AMICLUBWEAR

Buty/shoes: LINK Sukienka/dress: LINK
















196. Little black dress - spring. ♥

♥♥♥ Lubiła tańczyć pełna radości tak ciągle goniła wiatr
Spragniona życia wciąż zawsze gubiła coś nie chciała nic
Nie rozumiałem kiedy mówiła mi: "Dzisiaj ostatni raz 
Zatańczmy proszę tak jak gdyby umarł czas" 
Mówiła mi...









 Sukienka/dress: Link Torebka/bag: Link
Zdjęcia: Jakub Pecio












260. Fitness, folklor..wybory Miss Gryczaków #fotorelacja. ♥



Tym razem przerwa od standardowych zdjęć outfitu. Nie oznacza to przerwy od zdjęc mojej mordki, ale dziś całkowoicie inne..Fotorelacja z wyborów Miss Gryczaków. Jeden dzień- dwa stroje: fitness + strój wieczorowy z motywem folklorystycznym.








Koszula/flower shirt: LINK Spódnica/skirt: Bershka Torebka/bag: Kwiaciarnia Casablanca Makijaż/make up: Strefa Kobiet