czwartek, 5 września 2013

43. School days can be funny.! :)


Witajcie.
Jest tak jak się spodziewałam , szkoła  "pochłonęła" mnie całkowicie. Codzienne wstawanie przed godziną 6  <zdarza się , że zaczynam lekcje o 7:10> , i spędzanie tam czasu do 14-15 sprawia , ze po powrocie do domu , odrobieniu lekcji , brakuje mi czasu na zajmowanie się blogiem. Dzisiaj w końcu mam chwilkę ,żeby dodać tutaj chociaż króciutką notkę. <3



Bardzo króciutką bo muszę jeszcze naszykować torebkę na jutro i ubrania. Staram się nie zmieniać zbytnio letniego stylu , więc ciągle próbuję założyć jakąś spódniczkę /sukienką. Rajstopki i sweterek to obecny must have , ale dla mnie to i tak lepsze niż codzienne noszenie spodni. :D
Co do nowej szkoły... Hmm , jak na razie jestem zadowolona. Poznałam naprawdę świetne osoby. Moja klasa Ib , czyli 28 osób  (tylko 5 chłopców) , wydaje się być na prawdę w porządku. Mimo wszystko zdecydowanie najbardziej cieszę się z przerw i czasu wolnego po lekcjach. :D
Dziękuję za to że mogę tak miło spędzać czas. ♥


Mam nadzieję że u Was w szkołach również jest przyjemnie. Życzę wszystkim aby taki klimat przetrwał do końca czerwca.! :)
Uciekam juz , bo moje obowiązki jednak "wzywają". :D Zajrzę jeszcze wieczorem aby skomentować Wasze blogi. <33



Paulla. ♥

6 komentarzy:

  1. ja mam tylko 7 chłopaków w klasie :P ale na rozszerzeniach mam więcej osobników płci brzydkiej :D współczuję lekcji o 7 rano :D

    OdpowiedzUsuń
  2. powodzenia w nowym roku szkolnym;)
    zapraszam serdecznie do mnie

    OdpowiedzUsuń
  3. O taaak, szkoła pożera czas :(

    OdpowiedzUsuń
  4. hah fajneiee nowa szkola :D Ale bym chciala to rpzezyc jeszcze raz ;DDD

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że komentujesz :*
Na pewno się zrewanżuję (: