poniedziałek, 19 sierpnia 2013

35. Jednym , skradzionym uśmiechem..

"Nigdy nie przestawaj się                         uśmiechać, nawet jeśli jesteś                  smutny, ponieważ nigdy nie                    wiesz, kto może się zakochać                   w twoim uśmiechu."




Witajcie , nie mam pojęcia po raz który będę Was przepraszać za jednodniowy brak wpisu.
 To już kolejny raz gdy moją wymówką , no a także wyjaśnieniem z powodu braki notki , jest moja nieobecność w domu. Większą część dnia , tak jak się spodziewałam , spędziłam u babci na Zarajcu. Kilka godzin w kościele <odpust , dożynki i jakiś jubileusz> , a potem rodzinny obiadek iii... razem z Pati zaczęłyśmy się nudzić więc postanowiłyśmy wrócić do domku. Po raz pierwszy doceniłam to że moja kochana siostrzyczka ma już prawko i mogłyśmy wrócić wcześniej. :D
Myślałam wtedy , że spędzę popołudnie przed TV lub czytając kolejną książkę Sparksa , jednak Kasia miała inny pomysł i wyszło tak ze po raz kolejny zrobiłyśmy wycieczką rowerową na Wierzchowiska. 
Odkryłam wielką radość w tych wycieczkach rowerowych , nie myślę tutaj tylko o poprawie kondycji i "odchudzaniu" , ale po prostu jest w tym coś innego , coś co ,  pozwala się uśmiechać , coś co , pomimo drogi jaką musimy pokonać i tego jak potem wyglądamy <"delikatnie" ubrudzone , polna droga. ;x> , jestem zadowolona z takich wypraw. :D Wcześniej nigdy tam nie jeździłam ,ale ostatnio spodobało mi się to. Jak zawsze u mnie , wzięłam ze sobą aparat , więc będę mogła pokazać Wam zdjęcia. Mam ich dość dużo , bo byłyśmy tam w sobotę i w niedzielę ,ale postaram się jakoś Was nie zanudzić. Nie chcę dodawać ich w jednej notce , dlatego dzisiaj wstawię tylko te z niedzieli. Powinnam zrobić to własnie inaczej , ale te po prostu bardziej mi się podobają , jest ich mniej , wie szybciej uda mi się je przerobić , a chciałabym iść już spać. :D
Tak więc , sobotę i niedzielę będę miło wspominać. Wakacyjny weekend spędzony w 100% tak jak powinien wyglądać.
Dzisiejszy dzień nie był już do końca taki jak sobie wymarzyłam , ponieważ większość czasu spędziłam w malinkach , jednak wieczór był wspaniałym wynagrodzeniem za ten bardzooo pracowity dzień. 
Odwiedziła mnie Olka , wprawdzie było to krótkie spotkanie , ale miałyśmy dość czasu na ploteczki , a własnie tego było mi trzeba. Dziękuję. <33














Na dzisiaj już chyba wystarczy tej mojej mordki. :D Nie dodałam wszystkich , ale i tak pewnie wstawiłam za dużo.
Dziękuję Kasi za te zdjęcia , ponieważ mimo wszystko podobają mi się. Pierścionki i naszyjnik które miałam ma sobie pokazywałam Wam we wcześniejszej notce. Pochodzą one ze sklepu NEFRYT.



Paulla. ♥

23 komentarze:

  1. śliczny kapelusz ! świetnie wyglądasz. W wolnym czasie zapraszam do siebie :* Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna sukienka, no i śliczne zdjęcia oczywiście :)
    obserwujemy ? :) http://myperspecttive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. ojej, jaka ladna sukieneczka! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczna sukienka. :)
    obserwujemy? http://myperspecttive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Najbardziej podoba mi się Twój uśmiech :)

    OdpowiedzUsuń
  6. No uśmiech to masz śliczny!:) i sukieneczka super!!:D

    zapraszam marijory.blogspot.com :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Sama chętnie bym się wybrała na wycieczkę rowerową, ale niestety nie mam roweru :c

    OdpowiedzUsuń
  8. piękna sukieneczka:) i kapelusik niczego sobie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczna sukienka i świetne miejsce na zdjęcia, proste, a zarazem genialne

    http://fashionable-alaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Zakochałam się w sukience! zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  11. super wyglądasz:)
    obserwujemy?
    http://choosestreetstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. przez ostatnie dni pogoda u mnie jest idealna na wycieczki rowerowe,ponieważ nie jest aż tak gorąco,mogłabym powiedzieć,że jest nawet dość chłodno,ale jak na złość mój rower jest w naprawie! :c
    uśmiech masz zabójczy! :3

    OdpowiedzUsuń
  13. piękna jesteś ;* obserwuję i liczę na rewanż ;*

    OdpowiedzUsuń
  14. jak ladnie !
    Super, no to obserwuje:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nigdy nie przestawaj się uśmiechać, nawet jeśli jesteś smutny, ponieważ nigdy nie wiesz, kto może się zakochać w twoim uśmiechu." P I Ę K N E <3

    Zapraszam :
    http://kefashionsisters.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. swietny kapelusik :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  17. świetnie wyglądasz :)
    ja też polubiłam wycieczki rowerowe :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne zdjęcia! :)
    Wycieczka rowerowa zawsze mnie relaksuje. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. nikt nie powiedział, ze musiszpisac codziennie :D
    Ładna sukienka :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że komentujesz :*
Na pewno się zrewanżuję (: