Przejdź do głównej zawartości

41. Wiele nam nie było trzeba..





I będzie jak dawniej,


Przestańmy się spieszyć,

Zacznijmy od nowa,



Od tych małych rzeczy.







Hejka. <3 W końcu nadszedł czas na ostatnią wakacyjną notkę na tym blogu. Nie będę pisać   o tym jak bardzo szybko zleciał mi ten czas , bo z pewnością to uczucie towarzyszy każdemu. Z zazdrością mogę jedynie spoglądać na studentów , którzy mają przed sobą jeszcze miesiąc wolnego , ale niestety mnie to nie dotyczy , więc uciekam już od tego tematu , bo poczuję się jeszcze gorzej.! :D
W niedzielę dodam małe podsumowanie tego pięknego okresu. :DD

Mam bardzo dużo zdjęć do dodania , a chciałabym już niedługo pokazać spontaniczną sesją z Olką , dlatego dzisiaj trochę Was zanudzę. <3

Na początek , lakier do paznokci. Wiem ,wiem nie ma się czym chwalić , ale od początku było "fall in love". Mój pierwszy "piasek" , który muszę szczerze przyznać bardzo mnie zachwycił. Podoba mi się kolor i to , że jest bardzo trwały. <33






Eyliner. Nie chcę zbyt dużo pisać na ten temat , bo nie jestem w pełni zadowolona. Jedyny plus to możliwość wyboru grubości kreski...







Trochę nie pasuje do reszty , ale nie mogłam się oprzeć. Cieszę się że stale mam u siebie truskaweczki , nawet o tej porze roku. ♥



Te dwa zdjęcia to "kawałek" mojego outfitu z wypadu na zakupy o którym pisałam. Dodaję tylko te trzy , bo reszta niestety nie nadaje się do publikacji. :P



Może ktoś będzie zdziwiony , że na poprzednich zdjęciach z tego samego dnia mam już pomalowane paznokcie , ale od razu po zakupieniu lakieru musiałam go wypróbować. :D


To już koniec tej mojej "długiej" notki. Następną dodam w niedzielę. Teraz czas na komentowanie Waszych blogów. ♥

Paulla. ♥

Komentarze

  1. Mam podobny eyeliner i jestem nawet zadowolona. Bardzo mi się podoba ten lakierek <3

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny lakier ! :)


    http://myperspecttive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. ja poluję na ten piaskowy w żółtym odcieniu ;d eyeliner mnie zaciekawił ;d

    OdpowiedzUsuń
  4. piękny est ten piaskowy lakier:)
    czekam na podsumowanie

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję że komentujesz :*
Na pewno się zrewanżuję (:

Popularne posty z tego bloga

268. Little black dress. ♥ #amiclubwear

"Nie boję się wysokości, widziałaś moje buty?" - Carrie Bradshaw  ♥. AMICLUBWEAR

Buty/shoes: LINK Sukienka/dress: LINK
















196. Little black dress - spring. ♥

♥♥♥ Lubiła tańczyć pełna radości tak ciągle goniła wiatr
Spragniona życia wciąż zawsze gubiła coś nie chciała nic
Nie rozumiałem kiedy mówiła mi: "Dzisiaj ostatni raz 
Zatańczmy proszę tak jak gdyby umarł czas" 
Mówiła mi...









 Sukienka/dress: Link Torebka/bag: Link
Zdjęcia: Jakub Pecio












260. Fitness, folklor..wybory Miss Gryczaków #fotorelacja. ♥



Tym razem przerwa od standardowych zdjęć outfitu. Nie oznacza to przerwy od zdjęc mojej mordki, ale dziś całkowoicie inne..Fotorelacja z wyborów Miss Gryczaków. Jeden dzień- dwa stroje: fitness + strój wieczorowy z motywem folklorystycznym.








Koszula/flower shirt: LINK Spódnica/skirt: Bershka Torebka/bag: Kwiaciarnia Casablanca Makijaż/make up: Strefa Kobiet