wtorek, 27 sierpnia 2013

39. The last days.




And now it's clear to me

That everything you see 

 Ain't always what it seems.


                                                                 

Witajcie. ;* Jak spędzacie ostatnie dni wakacji.? Nie będę pytała czy ktoś cieszy się z powrotu do szkoły , bo podejrzewam że znam większość odpowiedzi. Nie chcę też zanudzać już o końcu wakacji , małe fotograficzne podsumowanie planuję dopiero na niedzielę , a teraz cieszymy się jeszcze wolnością i słońcem.! :D 



Choć muszę przyznać , ze ostatnio jest coraz chłodniej a dni są krótsze...Dlatego też , uważam że trzeba je w całości wykorzystywać.! Oznacza to , że nie dodam dziś zbyt długiej notki ,musicie wybaczyć , ale staram się spędzać teraz jak najwięcej czasu poza domem. Każdego dnia gdzieś wychodzę , lub robię coś bym dobrze pamiętała wszystkie wakacyjne dni. Dzisiaj może uda mi się wyciągnąć Pati na jakieś zdjęcia , bo dawno nie dodawałam tutaj żadnej stylizacji. Nie wiem , nie wiem , może się uda. :)



To już tyle tego mojego dzisiejszego zanudzania , zostawiam Was ze zdjęciami , które wykonałyśmy już jakiś czas temu , podczas spotkania z Olką. ;*
Oluchna. <33










Miłego dnia ,,

Paulla. ♥


18 komentarzy:

  1. po przeczytaniu Twojego opisu, po sobie stwierdzę, że ja jestem naturalną brunetką i uwielbiam swój kolor i swoje włosy, a marzę bardzo o niebieskich oczach, a za to mam brązowe :( poza tym pozytywna fotorelacja :D

    OdpowiedzUsuń
  2. na szczescie mam wolny jeszcze wrzesien:)
    zapraszam do mnie i do obserwowania
    takingcareofhair.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja mam jeszcze miesiąc wakacji!
    Piękne zdjęcia, szczególnie to na stogu siana-bardzo klimatyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. a ja nie moge trafić na Słoneczko z cocacoli ;d

    OdpowiedzUsuń
  5. fajnie wygldacie :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda że to ostatnie dni ale za rok też będą. Coś się kończy a coś zaczyna.
    Pozdrawiam i zapraszam:

    freshisyummy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Zostałaś nominowana do Libster Blog Awards, szczegóły u mnie na blogu x

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz rację, korzystaj z ostatnich wolnych dni ile się da!
    Nie pytalas , ale Ci powiem: ja się cieszę z powrotu do szkoły. Spotkam przyjaciół i nie będę się nudzić. Poza tym wyznaczam sobie cele na ten rok i mam nadzieję ich dotrzymać.

    Dziękuje za komentarz i pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo śliczne zdjęcia! :))

    http://littlesmiiile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. dziękuję za komentarz ;) śliczne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że komentujesz :*
Na pewno się zrewanżuję (: