czwartek, 22 sierpnia 2013

37. Liebster Blog Award and..magic..!

Ne­ver fear sha­dows, for sha­dows on­ly 
mean thre ia light shi­ning so­mewhre near by. 


Zostałam nominowała przez moją imienniczkę - Paulę , z bloga
Bardzo Ci dziękuję za taką możliwość , nie spodziewałam się , ze mój blog może zostać wyróżniony.

Zgodnie z zasadami , nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za ''dobrze wykonaną robotę''. Zabawa polega na wyróżnieniu 11 blogów i zadaniu im 11 pytań na które muszą odpowiedzieć . Wyróżniony blog przyjmując nominację odpowiada na pytania i sam wyróżnia kolejne blogi zadając im swoje własne pytania . Blog , który został nominowany nie może wyróżnić bloga od którego dostał nominację .


Oto pytania , które otrzymałam. :)


1. Ulubiony owoc?
Ciężko powiedzieć , bo lubię prawie wszystkie , ale muszę zdecydować , więc chyba będą to truskawki. <332. Ulubione zwierzę?
Konie. Cieszę się , ze dzięki mojej cioci mam możliwość nauki jazdy na tych pięknych stworzonkach.3. Fanta czy pepsi?
Staram się ni pić napojów gazowanych , ale Fanta lepsza. :)4. Masz rodzeństwo?
Tak , jedną siostrzyczkę - Pati. ♥ 
No i przyjaciela , który przez pomyłkę pewnej pani jest moim "braciszkiem". :D5. Jaki masz aparat?
Jakie mam aparaty.? :D Hmm , Nikon D3100 , jakiś analogowy  <nie używam> i Panasonic FZ45.6. Ile prowadzisz bloga?
Założyłam go w marcu , potem "problemy" osobiste i przerwa , a teraz jestem tutaj od 13 lipca.7. Ulubiony film?
"Ostatnia piosenka"
"Znamię"
"Erin Brockovich"
"Oszukana"
"3 metry nad niebem"
"Pamiętnik"
"Weronika postanawia umrzeć"
Dużo tego mam , ale chyba już wystarczy. :)
8. Ulubiona książka?
Czytam bardzo dużo. Ulubionej nie mam , ale ogólnie cenię twórczość Sparksa , Meyer , Steel , Brenden i Coelho.9. Czy płaczesz oglądając wzruszające filmy?
Tak...10. Co Cię najbardziej denerwuje?
To że ludzie kłamią. Oszukują. Bawią się innymi i ich uczuciami. 
11. Ulubiona pora roku?
Jesień. :) Wszędzie jest wtedy tak pięknie. <33



A teraz moje pytania dla osób , które chciałabym nominować. :)

1.Masz jakieś motto.? Jeśli tak to jakie.? :)
2. Bez czego nie wyobrażasz sobie życia codziennego.? (:
3. Nie masz czasem ochoty , żeby odpocząć na jakiś czas od swojego bloga i przestać dodawać notki.? :)
4.jesteś od czegoś uzależniona.? (:
5. Wolisz czytać blogi "lifestylowe" czy o określonej tematyce.? (:
6. Malujesz się w wakacje.? :)
7. Co najbardziej wkurza Cię w innych blogach/blogerkach.? (: 
8. Jesteś optymistką czy pesymistką.? I dlaczego.? :)
9. Czego najbardziej w sobie nie lubisz.? (:
10. Kto jest dla Ciebie wzorem do naśladowania jeśli chodzi o blogowanie.? :)
11. Cieszysz się , że to już koniec pytań.? (:


Nominowane osoby i ich blogi:
A tutaj miejsce dla wszystkich , którzy po prostu pragną się do tego przyłączyć i mają ochotę odpowiedzieć na pytania.! :)

Jeszcze raz dziękuję Pauli za to , że dała mi taką możliwość. :) ♥
A teraz kilka zdjęć księżyca , które obiecałam dodać. Mało , i jakość trochę nie za bardzo , ale gdy ja i aparciki byliśmy gotowi do "sesji" , księżyc schował się za chmurami. :C 




W następnej notce fotorelacja z wypadu z Pati i jej chłopakiem. duuuuużo głupiutkich zdjęć + kosmetyczne nowości. <33

Paulla. ♥

16 komentarzy:

  1. A to nie widziałaś zdj na facebooku? ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne zdjęcia :D To ostatnie się ładne :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluje nominacji i obserwuję :-)
    Pozdrawiam.
    kajkams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia. Nie masz za co dziękować. Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Też bardzo lubię konie, dziękuję za nominację :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za nominację ! ;) Niebawem pojawią się odpowiedzi :)

    OdpowiedzUsuń
  7. twoja siostra ma tak samo na imie jak ja:)

    OdpowiedzUsuń
  8. gratuluję nominacji! ;) jesteś śliczna i masz piękną sukienkę z poprzedniego posta! będę tu częściej wpadać. obserwuję i czekam na nowy post :)
    Zapraszam do mnie Blog modowy What is in the hat? KLIK!/Bloglovin

    OdpowiedzUsuń
  9. Pamiętnik <3 też kocham ten film

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow! Jakie śliczne zdjęcia. Dziękuję za nominację. :* W następnej notce również to zrobię. :)

    http://littlesmiiile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny blog, z przyjemnością się czyta i zostaję z pewnością na dłużej ♥
    Obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  12. cudowne zdjęcia księżyca <3
    ciekawe odpowiedzi.

    zapraszam na nowy post na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny blog! :)

    zapraszam do mnie, dopiero zaczynam!
    saavemylife.blogspot.com, dodaj do obserwowanych :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że komentujesz :*
Na pewno się zrewanżuję (: