wtorek, 20 sierpnia 2013

36. Moja wymarzona bajka...




Tutaj ja -
główna rolę gram.
Moja bajka , moje sny ,
moje wymarzone dni !
Własnej bajki piszę los , 
szczęście może być o krok...

Mmm... Jest już chyba dobrze. W końcu mam czas żeby pisać regularnie. Bardzo się  z tego cieszę , ponieważ ta możliwość "wygadania się" , sprawia mi wielką radość. Staram się więc korzystać z tego że mam dzisiaj troszkę więcej czasu , dlatego poświęcam go na pisanie tutaj. W ostatnim czasie blogowanie bardzo mi się podobało. Gdzieś , wewnątrz mnie , są obawy co do czasu który będę mogła spędzać tutaj gdy zacznie się rok szkolny. Wiem że , będę miała wtedy więcej obowiązków. Mniej czasu na zdjęcia , wycieczki rowerowe , w końcu mniej czasu na samo pisanie. Próbuję wmówić sobie , że dobra organizacja czasu i wszystko powinno się udać. A będę musiała zacząć się tym martwić już za niecałe dwa tygodnie. Nie mam pojęcia jak to się stało ,  że dwa miesiące zleciały mi tak szybko. Za szybko. Eh , i mogłabym tutaj teraz wypisywać jak bardzo żałuję , że nie mogę zacząć tych wakacji od nowa , zrobić wiele rzeczy inaczej , ale to nie miałoby sensu. Wraz z końcem tego cudownego wakacyjnego lenistwa , rozpocznę "nowy rozdział" w swoim życiu , bo chyba można tak nazwać rozpoczęcie nauki  w nowej szkole.? Wiążą się  z tym duże zmiany , mam nadzieję że pozytywne. Wkrótce się przekonamy. :)

Gdy postanowiłam założyć tego bloga , miałam w nim wizję swojego pamiętnika online. Czy tak jest.? Chyba tak. Planowałam , żeby nikomu z bliskich osób nie podawać adresu. Nadal jest tak ze tylko kilka znajomych mi osób ma do niego dostęp , ale grono tych osób stopniowo się powiększa. Chyba powinnam czuć się "zagrożona" i obawiać się o swoją prywatność , ale tak nie jest. Mój blog , moje życie , moja bajka. To nie mój problem , ze dowiedzą się o mnie czegoś , o czym woleli by nie wiedzieć. Nie zamierzam więc , z takich powodów ograniczać się w tym co piszę. Chciałam pisać o tym co czuję , więc będę to robiła.Jestem tutaj regularnie już od ponad miesiąca. Jeśli chodzi o mnie , moje częste zmiany planów i bardzo spontaniczne decyzje to dość długi okres , a mam nadzieję ze będzie trwał jeszcze dłużej. <33

Letnie wieczory to chyba doskonała pora na takie luźne refleksje. Mimo zmęczenia , właśnie teraz miałam największą "wenę twórczą". Dopiero niedawno wróciłam do domku , ponieważ najpierw byłam na rolkach i rozmowa z Patty , a potem , gdy już wróciłam do domu urzekło mnie piękno księżyca , więc wzięłam statyw , dwa aparaty i udało mi się zrobić kila zdjęć. Niestety tak mało , ponieważ po chwili chmury zasłoniły mi księżyc i to był koniec tej sesji. Zdjęcia obiecuję pokazać w następnej notce. Dzisiaj dodaję kilka fotografii z sobotniego wypadu na Wierzchowiska i zmykam czytać "Zapytaj Alice".






Taki zaciesz mam jak piszę esy. :D







ulubione. ♥


Takie mamy piękne widoczki. :d <33



I dwa jeszcze z niedzieli. :)




Wystarczy tego zanudzania na dziś. Życzę wszystkim dobrej nocki. ♥

Paulla. ♥

18 komentarzy:

  1. cudowna sukienka! :) i jesteś śliczna bardzo, myślę sobie tylko, że jak są podkreślone oczy to nie trzeba tak bardzo podkreślać też ust :) co nie zmienia faktu, ze kolor szminki jest powalajacy!

    OdpowiedzUsuń
  2. piękna sukienka:)))
    i takie klimatyczne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne wyszłaś na wszystkich zdjęciach ;3
    Ta sukienka jest rewelacyjna!

    emptywordsmadmoisellechanel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia. Nominowałam Cię do Libster Blog Award. Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne zdjęcia! :)

    http://littlesmiiile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też zaczynam ten ,,nowy rozdział'' tylko, że u mnie jest on całkowicie nowy. Po pierwsze lecę z mojej małej miejscowości do dużego miasta. Idę do szkoły, gdzie znam może 3/4 osoby, w tym 1 tak mocniej. Będę mieszkać w innym miejscu. Wszystko będzie inne. Też się boję. A o bloga nie tak bardzo, bo już stał się taką częścią mojego życia, że o nim nie zapomnę i zawsze znajdę czas. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. cudowne zdjęcia i piękna sukienka!
    ! obserwuje z przyjemnością!
    ♥ ♥ ♥ cudnie:*
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  8. O moim blogu nikt nie wie :)
    a na zdjęciach wyszłaś przepięknie :*

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo lekka sukienka, idealna na gorące dni. :)

    http://myperspecttive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. piękne zdjecia:)
    ja też idę do nowej szkoły i też chce zacząć nowy rozdział!

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdecydowanie - jeśli dobrze się zorganizujesz to będziesz miała czas na blogowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dobra organizacja to podstawa!
    Piękna, dziewczęca sukienka.

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne zdjęcia! :)

    http://cheeryl-cher.blogspot.com/ | zapraszam + obserwuje ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale cudownie wyglądasz, sukienka jest wspaniała! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że komentujesz :*
Na pewno się zrewanżuję (: