sobota, 17 sierpnia 2013

34. Rozpędzeni prosto w stronę... księżyca..!



A Ty się po prostu uśmiechnij.! <33


Witajcie ;*

Jednak mi się udało. Bałam się , że nie znajdę chwilki aby coś tutaj napisać , ale jednak dałam radę. Chciałam to zrobić wcześniej , ale wtedy zbierałam się na rowerki z Kasią , no i nie było czasu.
W końcu udało mi się z nią spotkać. Dawno się nie widziałyśmy , więc było sporo spraw do obgadania. Mam nadzieję że teraz będziemy się już
częściej spotykać , czyli będzie też więcej zdjęć do dodawania. Hmm , jednak nie wszystkie zdjęcia z dzisiaj nadają się do dodania. Trochę z nich jest za bardzo yyyy , no właśnie takich nie do opublikowania.  W dzisiejszej notce i tak nie dodam nic zrobionego dzisiaj , chciałabym , ale nie mogę. Nie mam nawet siły pójść po aparat do torebki. Trochę późno wróciłyśmy , i zrobiłyśmy dość dużo kilometrów. Droga którą jechałyśmy , do najlepszych nie należy , ale mimo tego , nie żałuję. Miło spędziłam ten sobotni wieczór. Dziękuję. <33

Nie będę już dłużej zanudzała , bo jedyne o czym teraz marzę to pójść na łóżeczko z książką Nicholasa Sparksa - "Wybór". Jutro zajrzę tutaj rano aby skomentować Wasze blogi , ponieważ potem znowu nie będzie mnie w domu. Kolejna wizyta u babci , czyli rodzinna niedziela. Oczywiście zabiorę ze sobą aparat , więc może będę miała jakieś zdjęcia. Jeśli Pati będzie miała dobry humorek to może nawet wyjdziemy na krótką sesją i będę mogła Wam pokazać nową sukienkę. Od pierwszego wejrzenia "fall in love" , własnie taką chciałam mieć. <33

 Dodaję dzisiaj kilka zdjęć z ostatniego wypadu z Olką. Mam o wiele więcej zdjęć , ale nie chcę pokazywać wszystkich w jednej notce. 
Dzisiaj ktoś tak bardzo chciał je zobaczyć na aparacie , więc proszę bardzo. :D




Moje ulubione , obecna tapeta na tel. ♥




To tyle jak na dzisiaj. Życzę wszystkim dobrej nocy i udanej niedzieli , bo następna notka chyba dopiero w poniedziałek.

Dobranoc Skarby. <33
Paulla.

20 komentarzy:

  1. fajne zdjęcia :) nigdy nie czytałam nic nicholasa sparksa nie przepadam za jego twórczością.
    zapraszam na pierwszy post na moim nowym blogu. zaczynam na nowo zbierać obserwatorów i każdego nowego czytelnika cieplutko witam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia. Ja bardzo lubię jeździć na rowerze. Obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  3. Lublin może być ciekawy do zwiedzania, jeszcze nigdy tam nie byłam, ale piszę u siebie na blogu o Lubinie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. To drugie jest świetne i to z rowerem też :D

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo pasują Ci okularki :)

    obserwujemy? :D
    http://myperspecttive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. haha,to Twoje ulubione zdjęcie jest genialne!! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale super ! <3
    Bardzo podoba mi sie Twoj blog! Co powiesz na wzajemna obserwacje ?

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładne zdjęcia! :)

    http://littlesmiiile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Tobie również życzę udanej niedzieli i pięknej pogody. Śliczne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  10. Genialne zdjęcia :D Szczególnie to pierwsze mi się spodobało ;D
    Obserwuję :D
    http://eternal-flame1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdjęcie tego roweru jest świetne ;d

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że komentujesz :*
Na pewno się zrewanżuję (: