środa, 14 sierpnia 2013

32. Zawartość paczki.! ;* NEFRYT

Witajcie. ;* Tak jak obiecałam wstawiam zdjęcia zawartość paczuszki jaką dziś pokazywałam we wcześniejszej notce.

Otrzymałam ją w ramach współpracy ze sklepem Nefryt , czyli niektórzy już się domyślili że otrzymałam biżuterię. :) Dziękuję bardzo za możliwość pokazania tych cudeńek na moim blogu. Dzisiaj dodaję je wszystkie w jednej notce , ale już wkrótce biżuterię będziecie mogły podziwiać podczas sesji zdjęciowych  , a także dodawanych przeze mnie stylizacji.


Rzeczy jakie wybrałam , to po części spełnienie moich marzeń. Są dokładnie takie jakie chciałam mieć. Widać , że są wykonane z trwałych materiałów , więc będę mogła długo się nimi cieszyć.


4 bransoletki. Świetnie wyglądają na ręce , razem z moimi dwoma srebrnymi , dlatego zdecydowałam że jutro założę je do czarnej sukienki w której idę do kościoła. :)




Kolczyki wkręty , w miętowym kolorze. Zamawiając je , myślałam o mojej miętowej koszuli , dodatkowo urzekł mnie ich słodki wzór. :)



Do nich po prostu mam wielką słabość. Uwielbiam takie bransoletki. <33
Te dwie mają dodatkowo śliczne zawieszki , których na stronie jest bardzo duży wybór. <33



Pierścionek serduszko. Zdecydowanie zdobył moje serduszko za ten cudowny kolor. ♥



"Wąsy" , to chyba mój numer jeden z tych wszystkich przedmiotów.! O takim pierścionku na dwa palce marzyłam od dość dawna.! :)



Błyszczące serduszko , to kolejna rzecz którą muszę jutro założyć. <33 Podoba mi się to , że pierścionki mają regulowany rozmiar , to bardzo ułatwia dokonywanie zakupów. 


Jeśli chodzi o kolczyki , to te chyba jednak lubię najbardziej. za co.? Kształt , wykonanie i to , że tak pięknie błyszczą się w słońcu. Wielbię.! <33


Tego kolczyka zamówiłam z myślą o mojej starszej siostrze.  Miła niespodzianka , Pati jest zadowolona. :)


Kolejny błyszczący pierścionek , pasuje do kolczyków serduszek. :) Kolejna rzecz która kocham ze ten lśniący połysk. <33




A na koniec naszyjnik z serduszkiem. Po przymierzeniu stwierdzam , ze gdy się go założy , wygląda pięknie. <33


Dziękuję jeszcze raz za to , ze mogę pochwalić się takimi pięknościami. ;*

Na blogu znajduje się także baner , który przeniesie Was od razu do strony , z której pochodzi pokazana biżuteria.
_________________________________________________________________

Kończę na dzisiaj blogowanie , ponieważ wybrałam się na bardzo długą wycieczką rowerową i jestem zmęczona , a muszę wstać rano żeby pojechać do babci. Oznacza to , ze znowu będę miała możliwość odwiedzić tę małą wioskę , o której myślę , że czas trochę się tam zatrzymał. Problemy z zasięgiem w telefonie sprawią że będę mogła naprawdę odpocząć i przemyśleć sobie wiele spraw , żeby w odpowiedni sposób zakończyć pewne znajomości. Aparacik biorę ze sobą więc fotorelacja już niebawem. 


Udanej niedzieli ,
Trzymajcie się Skarby. 
Paulla ♥

17 komentarzy:

  1. śłiczna biżuteria <33

    PS:cztam Wampiratów ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolczyki i pierścionki są cudowne <3

    http://blog-pattie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. kolczyki serduszka są urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne rzeczy! :)
    Mnie urzekły najbardziej kolczyki miętowe! *.*

    http://littlesmiiile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne rzeczy :) Pierścionek z wąsami super!

    OdpowiedzUsuń
  6. "Wąsy" damska odmiana kasteta :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko Ty masz takie skojarzenia. :D

      Usuń
    2. No bo głupi jestem :)

      Usuń
  7. Znakomite rzeczy :)
    Zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. cudowna biżuteria :)
    zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniałe dodatki, czekam na nowe stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. jakie fajne blekitne kolczyki < 33

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że komentujesz :*
Na pewno się zrewanżuję (: