poniedziałek, 12 sierpnia 2013

30. Cieszysz się swoim szczęściem , niszcząc we mnie całą resztę...


" Czasem myślę , że...

Nie pasuję do tych czasów
Zamknę oczy i...
inny otwiera się świat.
Przez morze biegnę kwiatów
gaśnie płacz.."




Wybaczcie wczorajszą nieobecność. Prawie cały dzień spędziłam poza domem. Zaglądałam na blogi przez telefon , ale nie mam tam możliwości komentowania i dodawania nowej notki , poza tym nie za bardzo był na to czas.

Mimo iż jeszcze dzisiaj jestem zmęczona i "odsypiam" wczorajsze przygody , to z przebiegu prawie całego dnia jestem zadowolona. Musiałam razem z Pati wstać rano (obecnie ta godzina to dla mnie środek nocy) , ponieważ poszłyśmy na 7:30 do kościoła. Potem jakoś tak szybko nam zleciało przed Tv  , i o 11 pojechałyśmy do Janowa Lubelskiego , a następnie do Biłgoraja. Jadąc tam , tylko ja nie miałam pojęcia , po co się tam udajemy , ale polecono mi zabrać aparat. Spodziewałam się czegoś całkiem innego , jakiś wypad nad wodę , festyn lub coś podobnego , a tym razem miałam okazję być na.... Drift Trening Biłgoraj. Pierwszy raz brałam udział w takim wydarzeniu , i mam nadzieję że nie byłam tam po raz ostatni. Początkowo zniechęcał mnie zapach (jak się dowiedziałam <palonej gumy>)  , ale nawet pomimo wysokiej temperatury , uważam że miło spędziłam tam czas. Zdjęć nie mam zbyt dużo , ale kilka nadaje się do wstawienia na bloga.



To własnie tym miałam okazję "troszeczkę" pojeździć. No oczywiście jako pasażer , ale i tak byłam bardzo podekscytowana. :D






Moją siostrę trochę bardziej to nudziło , dlatego zgodziłam się wybrać się na krótką , spontaniczną sesję. Miejsce w jakie się udałyśmy bardzo mi się podobało i w końcu nawet ja postanowiłam poprosić ją o zdjęcia dla Was. Miłą niespodzianką był również kwitnący wrzos , którego zdjęcie wstawiam poniżej. :)








Spodenki pokazywałam w jednej z poprzednich a bluzkę (tunika?) , zakupiłam ostatnio  w Butiku.

Gdy wróciliśmy z Biłgoraja , resztę dnia spędziliśmy w Janowie. Akurat tego dnia był tam festyn "Gryczaki".  Koncert zespołu LOKA , który był gwiazdą wieczoru , również wspominam pozytywnie. Nie planowaliśmy , ze spędzimy tam tyle czasu , ale jak to zawsze bywa , w towarzystwie znajomych , czas leci szybciej. :D 
Zawarłam też kilka nowych znajomości , a dzięki jednej z nich , dostałam śliczną różyczkę. <33 Zmęczona , ale zadowolona , wracałam do domu około 23.
 I właśnie wtedy mój humorek "troszeczkę" się zmienił . Po długiej rozmowie przez telefon z pewną osobą , dowiedziałam się dużo o sobie. Jaka ja czasem bywam naiwna , łatwo wybaczam i wierzę że inni są wobec szczerzy. Trochę to zabolało , ale warto było sobie to uświadomić , dowiedzieć na czym stoję i podjąć pewne , niestety , jak to pewnie wyjdzie , radykalne zmiany w sowim życiu. Znowu.. Ale no cóż.



Oj , trochę długa ta notka się zrobiła. Podziwiam wytrwalców którzy przeczytają do końca.Teraz znowu coś przyjemniejszego. Chciałabym pokazać Wam coś , co ogromnie mnie dzisiaj ucieszyło. 
Za ten cudowny portret pragnę podziękować bardzo zdolnej Karolinie. Zachęcam Was naprawdę do zaglądania na Jej bloga.



Masz prawdziwy talent.! <33



No i wreszcie , na koniec notki , zdjęcie do fotograficznego wyzwania. "Rodzina". Zdecydowałam że dodam zdjęcia Pati (siostry).  To zdjęcie również robiłyśmy wczoraj. Masz Pati i ciesz się.! :D


 Zdecydowanie powinnam już zakończyć pisanie  , notka i tak jest bardzo dłuuuga. Teraz czas na komentowanie waszych blogów , a potem może mały ogar i rowery lub rolki. trochę mi się nie chce ruszyć , ale pora "spalić" wczorajszą pizzę. :D 


Miłego dnia , 
Paulla. ♥

12 komentarzy:

  1. Dziękuję ! :) Ja przeczytałam tą notkę i naprawdę się miło czytało. Bardzo fajnie piszesz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny cytat, nastraja pozytywnie :) przynajmniej mnie :)

    masz piękną bluzkę i biżuterię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bym się z chęcią wybrała na takie wydarzenie. :D
    Piękne zdjęcia. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładnie Ci w tej bluzce,zdecydowanie Twój kolorek:))

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mów tak!Przecież jeszcze prawie cały miesiąc,coś wymyśl,żeby potem nie żałować:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjęcia !
    Zapraszam do siebie. Pozdrawiam Veneaa;]
    http://veneaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. oj tak faktycznie to środek nocy .. dla mnie też :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne zdjęcia! :)

    http://littlesmiiile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że komentujesz :*
Na pewno się zrewanżuję (: