czwartek, 8 sierpnia 2013

28. Tamten dzień..


" Rób to , co uważasz za słuszne. 

Ale , nie pozwalaj by decyzję podjął 
za Ciebie strach. Strach nigdy nie 
zaprowadzi Cię tam , dokąd chcesz dojść. 
Musisz świadomie dbać o własne dobro. "





Hej. ;* Nic nie dodawałam dzisiaj , jest już bardzo późno , a ja muszę rano wstać , ale krótka notka musi być. <33

W sumie to muszę przyznać , ze cały dzień nie robiłam nic. ( No oczywiście takie stwierdzenie to tylko Pati może mieć. ) Ja oczywiście uznaję , że byłam bardzo zajęta. Udało mi się w końcu zrobić porządki w biżuterii , co stanowi u mnie nie lada wyczyn. Przeczytałam też dwie książki , nie były zbyt długie , bo tylko po jakieś 200 stron , ale za to jakie ciekawe.! :D


Wieczorem Pati namówiła mnie na małą sesję. Zdjęcia oczywiście pokaże , ale tych jej jeszcze nie przerobiłam , wstawiam dzisiaj więc tylko kilka fotografii mojego stroju. 
Przepraszam za jakość , ale robione z lampą bo było ciemno. :(







Na dzisiaj to już naprawdę koniec , dodaję jedno zdjęcie z "Archiwum X" i uciekam spać , bo jest padnięta. Jutro zajmę się komentowaniem Waszych blogów.  Dziękuję za ostatnie komentarze pod zdjęciami mojej Patty i życzę wszystkim kolorowych snów. pa skarby. ;*





Paulla. ♥

18 komentarzy:

  1. fajny, luźny zestaw :) zapraszam do mnie :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne fotki :)
    zapraszam do mnie, bo obchodzę dwa lata bloga! :**

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne masz kolczyki i bardzo ładnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny zestaw. :) Fajne kolczyki. :D Ja w sumie w jednym uchu mogłabym mieć maksymalnie 4. :P Cudne to ostatnie zdjęcie. ♥ Zapraszam do mnie i pozdrawiam. :3

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne fotki. :)
    http://littlesmiiile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz fajnie przekłute uszy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak pięknie wszystko dobrałaś, ach!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładny strój.
    Jakie książki przeczytałaś? Ja jakoś dużo biżuterii nie mam, ale też ciężko mi ją uprzątnąć. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. fajnie, :)
    Zapraszam do mnie http://because-i-like-dots.blogspot.com/ , dodaj mnie do obserwowanych a z pewnością odpowiem Ci tym samym :) Trwa konkurs :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Tylko 5 kolczyków? Co tak mało? A reszta jakoś ujdzie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo dziękuje za miłe słowa ;*

    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam na kolejną procję nowości ;))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że komentujesz :*
Na pewno się zrewanżuję (: