środa, 7 sierpnia 2013

27.She's not me..


    ♥


" We're goin down
  And you can see it too

  We're goin down
  And you know that we're doomed
  My dear
  We're slow dancing in a burnin room ... "

     
   ♥


Dziękuję za komentarze skarby. <33



Ufff... Czy tylko u mnie jest takie okropne gorąco.? Od samego rana słońce świeciło dziś tak bardzo , bardzo mocno. Wiem , rozumiem. Jest lato więc nie ma czemu się dziwić , ale przez panującą temperaturę nie mam na nic ochoty. Najchętniej w ogóle nie wychodziłabym z domu , w którym jednak również jest zbyt gorąco , no ale.. Dobrze , nie będę już więcej marudziła.

Właśnie wróciłam do domku. Gdy w końcu zrobiło się trochę chłodniej , zmusiłam się żeby pojeździć trochę na rolkach . Nie mam motywacji żeby wziąć się za jakieś ćwiczenia lub bieganie , a ruszać się trzeba , więc rolki są dla mnie doskonałą opcją. Godzinka na dzień wystarczy. Zdaję sobie sprawę jak często ja tutaj o tym piszę , ale musicie zrozumieć że ja po prostu bardzo to lubię. :)

Nigdy nie dodawałam dwóch notek jednego dnia , ale mam dużoooo zaległych zdjęć do opublikowania , więc trzeba jakoś to nadrabiać. Dzisiaj pokażę Wam już ostatnią część z sesji z Patty , czyli właśnie jej zdjęcia.









Patty i David. :)

I tym razem dodaję już zdjęcie do wyzwania. Dzień ósmy to "Wielkanoc". Wiem ze trochę nie w porę , ale jak trzeba to trzeba. :D

Haha. Jak to śmiesznie tutaj wygląda. :D


Do następnej notki postaram się przygotować coś z tego mojego "archiwum X" ,a tymczasem uciekam komentować Wasze blogi i może potem uda mi się troszeczkę poćwiczyć. :D

Paulla. ♥

35 komentarzy:

  1. U nas też grzeje i to bardzo. POZDRAWIAM. Fajne fotki.

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne zdjęcia:)
    temperatury teraz mamy nieziemskie!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cute Top and cute pictures, beauty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten upał jest okropny, a jutro ma być jeszcze cieplej :(
    Bardzo podoba mi się 6 zdjęcie od góry :D

    OdpowiedzUsuń
  5. zapraszam do siebie na nową notkę ;) zachęcam także do obserwacji ;)

    http://oczami-wery.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zdjęcia! : )
    Podziwiam za odwagę! Taki makijaż w taki upał :D

    OdpowiedzUsuń
  7. naszczescie w Anglii az takiego slonca nie ma :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Wreszcie upały właśnie! W niedzielę wróciłam z Wysp Kanaryjskich, a tu proszę... CIEPLEJ !!! <33

    Drugie i trzecie zdjęcie od końca najlepsze :)

    Obserwujemy? Daj znać u mnie ;)
    Buziaki z Gdyni :D

    »Annffashion«
    http://annffashion.blogspot.com/
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładne zdjęcia, ślicznie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo ładne zdj.
    ja nie umiem jezdzic na rolkach, i przez te upały nic mi sięę nie chce

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowne fotki! :)

    http://littlesmiiile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Pocieszę Cię u mnie też jest bardzo gorąco :)
    Słodki króliczek!

    W wolnej chwili zapraszam do mnie na mobile mix

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuje bardzo za komentarz ! ;)
    Mam nadzieję, że jeszcze nas odwiedzisz ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuje bardzo za komentarz ;)
    Mam nadzieję, że jeszcze nas odwiedzisz ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo łądnie jej w szmince czerwonej! ; )

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne zdjęcia. :) Patty jest naprawdę prześliczna. :D Ja nie umiem jeździć na rolkach, haah. :P Osobiście wolę rower. ♥ Ten wiatr we włosach, hah. :D Zapraszma. :3

    OdpowiedzUsuń
  17. śliczne zdjęcia :)

    jeśli znajdziesz chwilę pozostaw po sobie ślad u mnie- www.madeleinelife.blogspot.com - zapraszam :) Możesz zaobserwować, zrewanżuję się :))

    OdpowiedzUsuń
  18. Zdjęcia są bardzo ładne, najbardziej podoba mi się zdjęcie ostatnie. :)
    http://oliwia-zofia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Super blog ;) Dodaję do obserwowanych no i zapraszam do siebie

    www.dede-moda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. U mnie też tak ciepło. Zdechnąć można. :P

    carolina--victoria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. fajne fotki, ładnie wyszłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  22. świetne zdjęcia! :)

    u mnie nowości, zapraszam! :)
    www.bestronggirl.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  23. Super grzywa :)
    OBSERWUJĘ !!!
    szczera-szczera.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  24. śliczne zdjęcia, zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale cudowna grzywka! Chcę taką! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. cudowna grzywka, śliczne zdjęcia i całkiem przyjemny blog! obserwuję i liczę na to że odwiedzisz mojego :*

    OdpowiedzUsuń
  27. swietnie ci w grzywce na bok! :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ślicznie wyglądasz, masz piękne włosy!
    POZDRAWIAM I ZAPRASZAM DO MNIE:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ładne zdjęcia ;)
    nie tylko u Ciebie ten ukrop, ja myslałam że dzisiaj się roztopie :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że komentujesz :*
Na pewno się zrewanżuję (: