środa, 7 sierpnia 2013

26. I swear I wanna change...!


                         
 I ask you what's the matter

You say, love is nothing at all
Heart's racing, outta control
And you knew that I couldn't let it go

You used to be this boy I loved
And I used to be this girl of your dreams
                         


Witajcie  :* Po raz kolejny udaje mi się tutaj regularnie zaglądać , aby dodawać nowe notki , a także komentować wasze blogi. Ciekawe jak długo to potrwa , że będę miała tyle czasu ,ale na razie mam zamiar cieszyć się  z tego że tak jest. Niedługo będzie miesiąc odkąd tak regularnie zajmuje się blogowaniem. <33

Wczorajszy dzień , który tak jak pisałam , był wielką zagadką z tym co będę robić , spędziłam dokładnie tak jak lubię. W końcu nic nie daje większej radości niż małe zakupy. Kupiłam sukienkę i bluzeczkę. Ale o tym w jakiejś innej notce , bo muszę przecież zrobić zdjęcia.

Skoro już mowa o zdjęciach , to oczywiście wczoraj musiałam wziąć ze sobą aparat. Każdy kto mnie zna wie  że u mnie to oczywiste , że wszędzieeeee wybieram się z moim Nikonem. Udało mi się więc namówić Pati na kilka zdjęć , głównie tego w co byłam ubrana. Dziękuję , trudno mi dogodzić gdy ktoś mnie fotografuje , ale tym razem jej się udało. :D
Było bardzo gorąco więc mogłam sobie pozwolić na krótką spódniczkę. Troszkę dziwnie tutaj wygląda , ale nawet rozmiar xs , jest jakiś taki szeroki.. wydaje się być troszeczkę za szeroka , ale mniejszego rozmiaru nie było..







Na dzisiejszy dzień w wyzwaniu fotograficznym wypada temat "moje buty" , ale stwierdziłam , ze to mogę sobie odpuścić. Wczoraj pokazywałam Wam nowe szpilki , dzisiaj balerinki , więc chyba wystarczy zdjęć na ten temat. (:


I piosenka której własnie słucham. :)


Uciekam komentować Wasze blogi i przerabiać zdjęcia. W końcu chyba muszę dodać tutaj zaległe sesje , a jest tego trochę. Chciałabym też wprowadzić , raz na tydzień , żeby nie było to zbyt często , dodawanie zdjęć z mojego wielkiego "archiwum X". Mam tam bardzo dużo zdjęć nigdzie nie publikowanych , więc najwyższa pora gdzieś je pokazać. :)

Paulla. ♥

27 komentarzy:

  1. Oo tak zakupy to świetny pomysł :)
    Śliczna jest ta spódniczka.
    pozdraawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tez sie bez aparatu raczej nie ruszam :D pewnie, pokaz zdjecia z Archiwum X :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Suuuuper! Jest ta piosenka. ;)

    carolina--victoria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale z ciebie chudzinka, zazdroszczę. :) Oczywiście obserwuję. :)

    Dziękuję za komentarz na moim blogu, mam nadzieję, że będziesz wpadać częściej. :) http://oliwia-zofia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczna spódniczka :))
    obserwujemy? odp. u mnie :>
    http://beautifulmemories9.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. wygląda fajnie :)
    też uwielbiam robić wszędzie zdjęcia, potem są super wspomnienia!
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja również obserwuję, pozdrawiam i zapraszam do mnie ponownie ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. Super blog, fajna stylizacja :)
    Również obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. No to gratuluję systematyczności i życzę, aby potrwała jak najdłużej. :)
    Nie przepadam za tym fasonem spódniczek, ale Tobie pasuje. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny blog i notka :3
    ciekawie tutaj :)
    dlatego ZAOBSERWOWAŁAM i liczę na to samo z Twojej strony :*

    http://my-secret-dreamx3.blogspot.com
    http://my-secret-dreamx3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. lubię białe bokserki, do wszystkiego pasują :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem ciekawa tego "Archiwum X" :>>
    Też obserwuję ;3
    http://enterandspace.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczna spódniczka, chce taką! :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładne zdjęcia : )
    A do bluzki proponuję biały stanik, jakoś tak lepiej to wtedy wygląda : )
    Też chciałabym tak biegać i biegać z aparatem, ale zanim na niego uzbieram... Pewnie umrę xD

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajne zdjęcia. :)

    http://littlesmiiile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że komentujesz :*
Na pewno się zrewanżuję (: