wtorek, 6 sierpnia 2013

25. Keep your faith..!


                                       ♥
"Always gonna be an uphill battle,
Sometimes I'm gonna have to lose,
Ain't about how fast I get there,
Ain't about what's waiting on the other side
It's the climb..!"
                                        ♥



Mmm. Udaje mi się pisać regularnie. Cieszę się z tego , że potrafię podzielić blogowanie z wykorzystywaniem wakacyjnego czasu na maxxxa. Został nam już tylko niecały miesiąc odpoczynku , każdy pewnie zawodzi nad tym , ze ten czas tak szybko płynie , ale tak już jest. mimo to , ogólnie jest tak jak powinno być , w końcu wszystko dobrze się układa.
Zdaję sobie jednak sprawę z tego , że nie każdy będzie zadowolony ze zmian jakie teraz wdrażam w każdy aspekt swojego życia , ale chyba najważniejsze jest to , żebym to ja była usatysfakcjonowana z "nowej" Paulli. Może kogoś zabolą decyzję jakie podejmuje , może ktoś się na mnie zawiedzie , będzie zszokowany tym jak zacznę postępować , wyglądać itp. , ale to ja mam siebie akceptować. Tylko to się liczy.
Początek nowego roku szkolnego , nauka w liceum i kilka przykrych incydentów w życiu osobistym , to chyba odpowiedni moment na "małe" zmiany.

Moje życie , które przeżyję tak jak chcę , abym na koniec mogła sobie szczerze powiedzieć , ze niczego nie żałuję.!

Oj , troszkę długa ta notka będzie. Odpuszczę sobie jednak zdjęcia z ostatniej sesji (chociaż nadal mam do opublikowania zdjęcia Patty. ;* ) , to w tym wpisie muszę z tego zrezygnować. Chciałabym Wam pokazać co nowego w mojej szafie , po ostatnich zakupach z Pati. Tak to już u mnie jest , że gdy pojadę tylko po jedną konkretną rzecz , w tym wypadku były to słuchawki do telefonu , wracam oczywiście z.... no zaraz zobaczycie. ;)




Kolejne szpileczki w tym kolorze , nie zdecydowałabym się na zakup , gdyby nie wielka obniżka  , zapłaciłam za nie tylko 29,90. I już wiem że są bardzooo wygodne. 



2 opaski. W sumie , to podobała mi się tylko ta miętowa , jednak Pati stwierdziła , że razem będą lepiej wyglądały. No i oczywiście słuchawki muszą być. :D









A teraz zdjęcie do fotograficznego wyzwania , "Co czytam.?" No więc tak mi się jakoś teraz układa ze jedna książka wystarcza mi na dwa dni. Lubię to , ponieważ czytanie sprawia mi przyjemność , akurat teraz kończę:



















Następną lekturą będzie "W sieci" -  Danielle Steel , albo "Pielgrzym" - Paulo Coelho. Mam ochotę na obie  z nich więc na prawdę nie wiem która będzie pierwsza. Chyba jednak sięgnę po "Pielgrzyma" , ponieważ do tego zachęciła mnie Ola. W sumie , to wciąż jestem pod wrażeniem poprzedniej książki tego autora , więc z chęcią przekonam się czi i tym razem będę zachwycona i znajdę jakieś "piękne i mądre" cytaty do podzielenia się z Wami. 

Nie planowałam tego już dzisiaj wstawiać , ale co tam.! :D Udało mi się wstać dzisiaj wcześnie , więc jak już byłam gotowa do kościoła , zrobiłam kilka prostych zdjęć stroju. Możecie na nich zobaczyć nową spódniczkę , która wczoraj dostałam w prezencie od mamusi. Dziękuję. :*











Zdecydowanie powinnam już kończyć pisanie . Nie wiem jak w końcu będzie wyglądał mój dzisiejszy dzień , mam w planach kolejny szoping , nie wiem tylko gdzie i z którą Patrycją ostatecznie się wybiorę , wieczorem może jakaś sesja ,  (?) , jeśli nie , to rolki i ćwiczenia. Tak , tak i oczywiście blogowanie. <33

Paulla. ♥

20 komentarzy:

  1. jaki ladny kolor paznokci! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne buciki <3
    zapraszam do mnie na nową notkę :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne buty, jednak ja nie lubię butów z "dziurą" na palce. :) Opaski są świetne. :D Zapraszam. :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna sukienka :)
    Miley Cyrus ^^
    Też chcę takie opaski :*
    http://dream-to-be-somebody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawe buty, niestety nie mój obcas


    zapraszam do mnie,jeśli ci
    się podoba to zaobserwuj no i komentuj

    http://www.sotheemily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Został niecały miesiąc wakacji i trzeba to wykorzystać jak najlepiej. Miałam jeździć na rowerze, biegać i jak na razie nici z tego.
    Świetne buty, spódniczka też. :-)
    Zapraszam do mnie. Dodaję Cię też do obserwowanych.

    OdpowiedzUsuń
  7. @ Roztocze, okolice Tomaszowa Lubelskiego :)

    OdpowiedzUsuń
  8. w takim razie życzę aby końcówka wakacji była równie udana:)

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczna ta spódniczka :)
    co do twojego pytania: nie, nie robiłam sama wyglądu :)
    http://mar-tysia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie lubię butów z odkrytymi palcami, ale każdy ma inny gust c:

    OdpowiedzUsuń
  11. Niestety czas w wakacje biegnie zbyt szybko :C
    Ładna spódnica :)
    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Miętowa opaska cudna, bardzo "moja" :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Te opsaki są na prawdę świetne, a spódniczka również rewelacyjna. :)
    http://oliwia-zofia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. też uwielbiam czytać! ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że komentujesz :*
Na pewno się zrewanżuję (: