Przejdź do głównej zawartości

24. Catch your dreams...!

"maybe I'll get a chance to see youwhen I close my eyesI'm going outta my headLost in a fairytaleCan you hold my hands and be my guide.?"

          Witajcie kochane. :* Znowu wyszło tak że nie odzywałam się tutaj cały dzień. Bardzo za to przepraszam , ale chciałam spędzić tą cudowną , wakacyjną niedziele poza domem. Zabrałam jednak ze sobą mój telefon , więc byłam na bieżąco z tym co działo się u was , jednak bez możliwości dodania tutaj nowej notki. Na szczęście mam teraz czas aby to nadrobić. :)

Niedziela jak najbardziej na TAK.! Miło spędzona nad zalewem. Plażing smażing. <33 Całkiem inaczej niż planowałam , jednak spontaniczny wyjazd z Patty , Davidem i Łukaszem dobrze mi zrobił. Na prawdę świetnie się bawiliśmy . Przez cały czas miałam dobry humorek , mnóstwo śmiechu , zdecydowanie tego mi było trzeba.  Fotorelacja z tego wypadu już  niebawem , a tymczasem wstawiam kilka zdjęć z sesji z Patrycją W. 



Pierwsza stylizacja. Patka. ;*










To tylko niewielka część z tego co mam Wam do pokazania. Zdjęć mam ostatnio bardzo dużo. I jestem z tego na maxxa zadowolona, bo w końcu wiem , że to jest to , co naprawdę daje mi szczęście. 

Paulla.

Komentarze

  1. Śliczne zdjęcia ! Naprawdę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia. :) Cieszę się, że miło spędziłaś dzień. :D Obserwuję. :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne są te zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow! Cudowne!! :)))))

    http://littlesmiiile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. dziękuję za miły komentarz:)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale Ty jesteś śliczna! :)
    Nie żebym narzekała czy coś,ale mogłabyś minimalnie zwiększyć czcionkę na blogu,żeby się lepiej czytało?:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cute Outfit, dear :)

    Kisses,

    Lara

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję że komentujesz :*
Na pewno się zrewanżuję (:

Popularne posty z tego bloga

268. Little black dress. ♥ #amiclubwear

"Nie boję się wysokości, widziałaś moje buty?" - Carrie Bradshaw  ♥. AMICLUBWEAR

Buty/shoes: LINK Sukienka/dress: LINK
















196. Little black dress - spring. ♥

♥♥♥ Lubiła tańczyć pełna radości tak ciągle goniła wiatr
Spragniona życia wciąż zawsze gubiła coś nie chciała nic
Nie rozumiałem kiedy mówiła mi: "Dzisiaj ostatni raz 
Zatańczmy proszę tak jak gdyby umarł czas" 
Mówiła mi...









 Sukienka/dress: Link Torebka/bag: Link
Zdjęcia: Jakub Pecio












260. Fitness, folklor..wybory Miss Gryczaków #fotorelacja. ♥



Tym razem przerwa od standardowych zdjęć outfitu. Nie oznacza to przerwy od zdjęc mojej mordki, ale dziś całkowoicie inne..Fotorelacja z wyborów Miss Gryczaków. Jeden dzień- dwa stroje: fitness + strój wieczorowy z motywem folklorystycznym.








Koszula/flower shirt: LINK Spódnica/skirt: Bershka Torebka/bag: Kwiaciarnia Casablanca Makijaż/make up: Strefa Kobiet