Przejdź do głównej zawartości

23. everything around is changing....

Hej. ;* Dzisiaj piszę do Was bardzooo krótko. Chciałabym zwrócić Waszą uwagę na zmiany w wyglądzie bloga. Ten nagłówek , w którym od razu się zakochałam , wykonała dla mnie Asia z bloga :

Bardzo ci za to dziękuję kochana , jestem na prawdę zadowolona , masz do tego prawdziwy talent.! ;*
Zmieniłam tez troszkę kolorystykę bloga , ale są to tylko niewielkie zmiany. Teraz już jestem w pełni zadowolona z wyglądu. :) A Wam się podoba.? :)

I standardowo , zdjęcie do wyzwania fotograficznego. Hmm , dzisiaj mój ulubiony dzień "Uśmiech". Już od dawna wiedziałam jakie zdjęcie tutaj wstawię.


Mój mały braciszek cioteczny. Filipek. ♥ Już kiedyś dodawałam tutaj jego zdjęcie. Ma taki śliczny uśmiech , ze po prostu musiałam to wstawić.! :)



W czwartek byłam na zdjęciach z Pati W. Część już przerobiłam , więc w najbliższych notkach będziecie mogli zobaczyć efekty. ja osobiście jestem bardzo zadowolona. :)

Trzymajcie się , i miłej soboty.! ;*

Paulla.

Komentarze

  1. uśmiech małego jest przeuroczy :****

    OdpowiedzUsuń
  2. Słodki *.* :D

    http://littlesmiiile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. uroczy jest, śliczny ma uśmiech ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aż się uśmiechnęłam do monitora :D

    OdpowiedzUsuń
  5. jest słodki <3 2 miesiące temu na świat przyszedł mój kuzynek i też staram się go fotografować :) wygląd bloga bardzo ładny :)

    www.no-more-surprises.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie !!! ;)

    Zapraszam do mnie na troszkę modowych inspiracji ;))

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zdjęcie. : ) Ładny wygląd. :D Obserwuję. :P

    OdpowiedzUsuń
  8. słodziak ;)

    http://pooczwarka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję że komentujesz :*
Na pewno się zrewanżuję (:

Popularne posty z tego bloga

268. Little black dress. ♥ #amiclubwear

"Nie boję się wysokości, widziałaś moje buty?" - Carrie Bradshaw  ♥. AMICLUBWEAR

Buty/shoes: LINK Sukienka/dress: LINK
















196. Little black dress - spring. ♥

♥♥♥ Lubiła tańczyć pełna radości tak ciągle goniła wiatr
Spragniona życia wciąż zawsze gubiła coś nie chciała nic
Nie rozumiałem kiedy mówiła mi: "Dzisiaj ostatni raz 
Zatańczmy proszę tak jak gdyby umarł czas" 
Mówiła mi...









 Sukienka/dress: Link Torebka/bag: Link
Zdjęcia: Jakub Pecio












260. Fitness, folklor..wybory Miss Gryczaków #fotorelacja. ♥



Tym razem przerwa od standardowych zdjęć outfitu. Nie oznacza to przerwy od zdjęc mojej mordki, ale dziś całkowoicie inne..Fotorelacja z wyborów Miss Gryczaków. Jeden dzień- dwa stroje: fitness + strój wieczorowy z motywem folklorystycznym.








Koszula/flower shirt: LINK Spódnica/skirt: Bershka Torebka/bag: Kwiaciarnia Casablanca Makijaż/make up: Strefa Kobiet