czwartek, 18 lipca 2013

13. Bella.!

Ooo
La bella vita
It’s a beautiful life, so let it in your heart
My bella vita
It’s a beautiful life, no matter who you are
Ohhooo


Witajcie.! ;*
Zbierałam się za napisanie tej notki już od rana , ale jakoś tak mi z tym schodzi , ze jestem tutaj dopiero teraz. Obiecałam Wam wczoraj że pokażę w tej notce zdjęcia z wieczornego wypadu. 

No owszem , byłam na zdjęciach , ale chmurki (:D) zasłoniły słońce , i zdjęcia w zachodzącym słońcu odbyły się , ale bez słońca. Nie jestem zatem zadowolona z efektów. Komary bardzoooo mi "pomagały". Dzisiaj muszę powtórzyć ten pomysł ze z satysfakcją pokazać fotografiee. :) Nie mam ochoty dodawać czegoś , z czego nie będę zadowolona , więc musicie poczekać jeden dzień na to co obiecałam. ;*


Dzisiaj pokażę Wam za to efekty współpracy z Anią. Sesja odbyła się jakieś dwa tygodnie temu , ale do tej pory nigdzie nie publikowałam zdjęć. Fociłyśmy w parku przy dworku w wierzchowiskach. :) Mam nadzieje że zdjęcia będą się podobały. :)





















Ja osobiście jestem zakochana w tych zdjęciach.! I muszę tutaj podziękować Ani , Adamowi , Damianowi i Kasi. :)
Teraz uciekam komentować Wasze blogi , zrobić Pati sałatkę i w końcu może dziś uda mi się ten mój piękny pomysł z zachodem słońca. :)


Paulla.

30 komentarzy:

  1. Mega włosy ! :) Owocna sesja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia ;) zakochałam się w tej różowiutkiej sukience . Obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudownie wyglądasz! ;) Piękna sukienka! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi też zdjęcia bardzo się podobają! Masz śliczne włosy! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdjęcia są przepiękne! *_*

    OdpowiedzUsuń
  6. ja pierdziele, ale ona ma piękne włosy! <3

    OdpowiedzUsuń
  7. cudowne włosy, i ta sukienka <3

    OdpowiedzUsuń
  8. masz racje zdjęcia są piękne!:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne zdjęcia, sukienka, włosy, wszyystko ! ♥

    Obserwuję & zapraszam :)
    elliesxo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. piękne włosy <3 pudrowa sukienka jest sliczna !

    OdpowiedzUsuń
  11. przecudowna różowa sukienka <3 a włosyyyy! nie mam słów żeby opisać jak bardzo mi się podobają <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękna łososiowa sukienka :) Pozdrawiam x

    http://mfashionmyobsession.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. jaka ty jestes piekna!!!!! jak laleczka wyglądasz!!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczna sukienka :) .
    http://andzi-andzi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna! :)

    PILNIE POSZUKUJĘ DOMU DLA CZTERECH CZWORONOGÓW! Wejdź na: http://ratowanieswiata.blogspot.com/2013/07/o637-4dogs-podaruj-psu-usmiech-pilnie.html i sprawdź! Jeżeli możesz zaadoptować – wejdź. Jeżeli możesz dać psu tylko dom tymczasowy – wejdź. Jeżeli nie możesz zaadoptować – też wejdź! Ponieważ i tak musisz pomóc! BARDZO PILNA SPRAWA, POMOCY!

    OdpowiedzUsuń
  16. ale ty śliczna jesteś ! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. fantastyczne sa te zdjecia ! :))

    serio az takie podobienstwa ;DDD

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo ładne zdjęcia ;D
    zapraszam do mnie Kochana :*
    może zaobserwujemy? ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. kocham jej wlosy! <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Dam znać znajomym żeby już nigdy nie przeszkodzili Ci w robieniu zdjęć :D

    Chmurka :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że komentujesz :*
Na pewno się zrewanżuję (: