wtorek, 30 lipca 2013

21. Wewnątrz mnie , rany tworzą się....!

Hej. ;* Dawno już nic tutaj nie pisałam , heh w sumie to tylko jeden dzień , ale i tak bardzo mi tego brakowało. :) Cieszę się , ze ostatnie zdjęcia wam się spodobały , dzisiaj dodaję kolejną część. Tym razem nie tylko moje , ale także Patty. :)
A co do niedzieli to spędziłam ją inaczej niż planowałam. Myślałam że popołudniu będę już w domu , jednak wróciłam później od babci , a gdy wieczorem zaczynałam oglądać film moja siostra przyszła z propozycją wyjazdu nad zalew do Janowa. Było już trochę późno ,ale mnie nigdy nie trzeba namawiać , no więc pojechałyśmy. :D
Żałuję tylko trochę że nie wzięłam aparatu i nie mam żadnych zdjęć z tego wypadu , ale wspomnienia pozostają. :D
Poniedziałek był trochę spokojniejszy. praktycznie cały dzień byłam w domu. Nie mogę jednak powiedzieć że się nudziłam. Udało mi się namówić Pati na przefarbowanie włosów. Nie jestem już blondynką. teraz moim kolorem jest "Jasny brąz".  Jestem bardzo zadowolona z takiej zmiany i będę już stale przyciemniała włosy. :)
Wieczór , który też miałam spędzić w domu , okazał się jednym z tych najlepszych wakacyjnych.! Standardowo , rozmowa przez tel z Patty i spacerek. Miało to być tylko wyjście do sklepu , ewentualnie na huśtawki pod szkołę , a moje spontaniczne pomysły zaprowadziły w miejsce , w którym o dziwo , jeszcze nigdy nie byłam na piechotkę. No i to z bardzo oczywistego powodu , to jest strasznie daleko.! Czy żałuję.? No jak zawsze NIE. Ale przyznaję , nogi mnie troszeczkę bolały. Patty wie że było warto tam pójść.....

Ehh , zazwyczaj gdy obiecuje sobie że dodam krótką notkę , to wychodzi tak jak dzisiaj. Więc już przestaję wstawiam zdjęcia i uciekam komentować Wasze blogi. ;*

Na tych zdjęciach jeszcze jestem blondyneczką. :D







Dodaję jeszcze zdjęcia spódniczki , na zdjęciach z sesji słabo widać wzorek ,a obiecałam kiedyś że ją pokażę. :)


I na koniec zdjęcie do "fotograficznego wyzwania" Dzień trzeci , czyli coś starego.

Paulla. ♥

24 komentarze:

  1. Toples by wyszły lepiej te ostatnie zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to jak Ci się podobają toples , to możesz sobie takie zrobić. ^-^

      Usuń
  2. Piękną macie figurę :)
    http://moonstercaat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne zdjęcia, świetne sylwetki iii śliczne twarzyczki ♥_♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Super zdjęcia :)
    Podoba mi się spódniczka w paski :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Spódniczka fajna, super. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne zdjęcia :) Ja też się ostatnio przefarbowałam, jednak moim kolorem został "Jasny kasztan", czy coś w tym stylu. :D Jednak ja nie farbuję. :P Obserwuję. ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zdjęcia a spódniczka cudowna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zdjęcia! :) Bardzo pozytywne! :D

    http://littlesmiiile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie urocze dziewczyny! Piękne, letnie stroje.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja już od dawna mam zdjęcia toples :P Ale i tak Ci ich nie pokaże. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super post !
    Obserwuje i liczę na to samo .
    Klauudia-klauudia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. swietne zdjecia ;))

    pisz ldugie notki one sa super ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale brzuuuuuusie :)
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  14. dobrze ze podoba ci sie twoj nowy kolor wlosow :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Girls, you both are so cute! Such great positive photos! Check out my blog, and we could follow each other if you want.

    www.creativesideofme.com

    OdpowiedzUsuń
  16. jakie seksowne brzuchy :) fajna sesja :)

    OdpowiedzUsuń
  17. śliczne zdjęcia :)
    supcarolyn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że komentujesz :*
Na pewno się zrewanżuję (: