sobota, 27 lipca 2013

19. Color anddd , very good day.! :)

"Gdzieś w umysłach naszych wciąż , ideały śpią...
Nie uda nam się mieć wszystkiego na raz , 
COŚ kończy się , by COŚ mogło mogło trwać..."


Przepraszam za wczorajszą nieobecność na blogu. Dopiero po 21 byłam w domu. Wiem , to dość wcześnie , ale wróciłam bardzo zmęczona. Jednak większe od zmęczenia było moje szczęście.! <33 Tak , tak , w końcu byłam uśmiechnięta.

Wczorajszy dzień spędziłam , rano jak zawsze malinki , a potem z Davidem i Patty. ;* Wreszcie jest tak jak być powinno. Miło spędzone popołudnie , oby takich więcej.
Piszę , i piszę , a nie powiedziałam o co chodzi , więc , mam tutaj na myśli sesję zdjęciową. :) Efekty zobaczycie jutro , albo dziś wieczorem ,a  tymczasem dodaję drugie zdjęcie z mojego wyzwania.

"Ulubiony kolor"



Jak to zrozumieć.? Lubię duuuuuużo kolorów. ;D


Wracam już do przerabiania zdjęć , bo nie mogę się doczekać kiedy Wam je pokażę. :)

Paulla. ♥

13 komentarzy:

  1. też się nie mogę doczekać tych zdjęć :)

    http://wszyscy-jestesmy-potrzebni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale fajne zdjęcia <33 czekam na zdjęcia :P

    OdpowiedzUsuń
  3. czekam na zdjęcia.
    pomysłowo

    OdpowiedzUsuń
  4. też nie mogę się doczekać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. dobrze że fajnie spędziłas dzien czekam na te zdjęcia!:)

    * Jeśli masz czas to proszę o pomoc. Mogłabyś wejść w ten post - http://meerryfy.blogspot.com/2013/07/sheinside.html i kliknąć w pierwsze słowo jakim jest ` SheInside . To dla mnie ważne mogłabyś zobaczyć co ciekawego ma ten sklep lub po prostu wejść i wyjść nawet to mi pomaga :) Z góry dziękuje

    OdpowiedzUsuń
  6. ale super :))
    czekam na zdj :))


    zapraszam na mojego bloga i do wspólnej obserwacji ;)
    http://xjoannax97.blogspot.com/
    pozdrawiam ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. haha ja również nie mam ulubionego koloru :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Czekam na zdjęcia!

    zapraszam do mnie;

    http://hiddenndreamms.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajne to zdjęcie. :) Ja w sumie tez lubię dużo kolorów. :D Ciężko postawić na ten jedyny. :P Bardzo fajnie piszesz. ♥ Pozdrawiam i zapraszam. :3 Obserwuję. :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że komentujesz :*
Na pewno się zrewanżuję (: