Przejdź do głównej zawartości

18. New challenges.!


So since I'm not your everything

How about I'll be nothing, nothing at all to you
Baby I won't shed a tear for you, I won't lose a wink of sleep
'Cause the truth of the matter is replacing you is so easy.!


A więc tak jak w tytule notki. Postanowiłam spróbować czegoś nowego. "Wyzwanie fotograficzne". Wybrałam takie niezbyt długie , 15 dni , 15 zdjęć. Myślę że sobie poradzę , ale na pewno potrwa to dłużej niż 15 dni , bo nie zawsze będę mogła dodawać coś tutaj codziennie.


Dzień pierwszy = własny portret , to chyba dla mnie będzie najtrudniejsze zadanie , ponieważ zazwyczaj nie lubię sobie robić zdjęć , a teraz tez go nie zrobię (no wiadomo wakacyjny poranek , całkowity nieogar) :D



A więc dodam jakieś stare , jest z 15 marca. Dobrze pamiętam jak je robiłam , bo było już wtedy bardzoooooo późno , ale ktoś tak ładnie prosił nio i musiałam wysłać.


Paulla. ♥

Komentarze

  1. świetny blog bardzo mnie zainspirował i z pewnością zostaje na dłużej :)) luuvmy.blogspot.com + obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  2. O, fajne fotograficzne wyzwanie! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne wyzwanie, czekam na kolejne posty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne ! Czekam na zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. rewanzuje sie obserwacja ;) http://kosmetycznamarzycielka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne wyzwanie :)
    Bardzo ładne zdjęcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawe wyzwanie:)

    dziękuję i również obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzień 5 będzie najlepszy bo z uśmiechem. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ciekawy pomysł na notki ;)) śliczne zdjęcie <3
    obserwujemy?



    http://nierealniie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale jesteś śliczna :)
    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Gdyby nie własny portret, nawet bylby do wykonanie c:

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczne zdjęcie ;)
    Obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  13. Super blog i śliczne zdjęcia :*
    http://assy-assyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. ŁADNE WARKOCZE :)
    POZDRAWIAM I ZAPRASZAM . DODAJEMY ? <3 BUZIAKI <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Pomysł fascynujący, czekam na realizację z niecierpliwością.

    OdpowiedzUsuń
  16. W takim razie czekam na kolejne posty! :))

    OdpowiedzUsuń
  17. oo może kiedyś,też się na coś takiego zdecyduję :)
    obserwuję i zapraszam do siebie :)

    http://wszyscy-jestesmy-potrzebni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajne zdjęcie :) Czekam na resztę :P

    OdpowiedzUsuń
  19. ładne zdjęcie i ciekawe wyzwania :)
    zapraszam do mnie Kochana na nową notkę :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ładne zdjęcie. :) To wyzwanie fotograficzne to całkiem fajny pomysł. :D Zapraszam. :P

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję że komentujesz :*
Na pewno się zrewanżuję (:

Popularne posty z tego bloga

268. Little black dress. ♥ #amiclubwear

"Nie boję się wysokości, widziałaś moje buty?" - Carrie Bradshaw  ♥. AMICLUBWEAR

Buty/shoes: LINK Sukienka/dress: LINK
















196. Little black dress - spring. ♥

♥♥♥ Lubiła tańczyć pełna radości tak ciągle goniła wiatr
Spragniona życia wciąż zawsze gubiła coś nie chciała nic
Nie rozumiałem kiedy mówiła mi: "Dzisiaj ostatni raz 
Zatańczmy proszę tak jak gdyby umarł czas" 
Mówiła mi...









 Sukienka/dress: Link Torebka/bag: Link
Zdjęcia: Jakub Pecio












260. Fitness, folklor..wybory Miss Gryczaków #fotorelacja. ♥



Tym razem przerwa od standardowych zdjęć outfitu. Nie oznacza to przerwy od zdjęc mojej mordki, ale dziś całkowoicie inne..Fotorelacja z wyborów Miss Gryczaków. Jeden dzień- dwa stroje: fitness + strój wieczorowy z motywem folklorystycznym.








Koszula/flower shirt: LINK Spódnica/skirt: Bershka Torebka/bag: Kwiaciarnia Casablanca Makijaż/make up: Strefa Kobiet