niedziela, 21 lipca 2013

16. Red lip stick, rose petals...


"I ask you what's the matter
You say, love is nothing at all
Heart's racing, outta control
And you knew that I couldn't let it go"




Hej. ;* Dzisiaj po raz kolejny jestem tutaj tylko na chwilkę. Zostawię Was ze zdjęciami które dziś zrobiła mi Pati.
Nie jest mi dobrze z tym ze pisze takie krótkie notki , ale jutro , albo nawet dziś wieczorem znowu "walnę" coś długiego. Muszę się wygadać... W jednej z poprzednich notek zadałam sobie kilka ważnych pytań. Nie umiałam wtedy na nie odpowiedzieć , ale teraz już chyba wiem czego chcę....

OK , na teraz to tyle , wstawiam zdjęcia i uciekam. :)










Paulla.

17 komentarzy:

  1. bardzo mi się podoba!
    kolory komponują się tu jak malowane, pięknie!

    zapraszam do wspólnej obserwacji, jak masz ochotę
    http://jestemtylkosnem.blogspot.com/
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Co to ma być!?! Ja bym lepsze zdjęcia Ci zrobił... było przyjechać :D Na różowo-fioletowo :) Nieźle i tak :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia ♥
    Czekam na dłuższy post xd
    Pozdrawiam
    solodayworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna stylizacja.
    Bardzo spodobał mi się kolor twojej sukienkI:)

    OdpowiedzUsuń
  5. slicznie połaczyłas kolory :) super!

    OdpowiedzUsuń
  6. ładnie wyglądasz :)))
    zapraszam do mnie :**

    OdpowiedzUsuń
  7. pięknie wyglądasz!:)

    www.missdzejni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Czerwień dodaje uroku, ślicznie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładnie ci w tej stylizacji ! www.lavilady.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że komentujesz :*
Na pewno się zrewanżuję (: