Przejdź do głównej zawartości

15. Do przodu idę , nie patrząc w tył.!



Want you to make me feel like I'm the only girl in the world
Like I'm the only one that you'll ever love.!


Witajcie.! ;* Obawiałam się że dzisiaj nie dam rady nic tutaj napisać , ale dzisiejszy wieczór spędzam jednak w domku , więc mogę poświęcić czas na blogowanie.
Nie mam żadnych nowych zdjęć do opublikowania , i chyba  w najbliższym czasie nie będę miała , ale wiem jak Wam to wynagrodzę. :)
Chciałabym pokazać kilka cytatów , na które natknęłam się podczas czytania książki pt: "Weronika postanawia umrzeć."
"Bo jak - w świecie , gdzie wszyscy starają się przeżyć za wszelką cenę - osądzać tych , którzy decydują się na śmierć.?
Nikt nie ma prawa ich osądzać. Każdy zna ogrom swego cierpienia i tylko on sam może ocenić , czy jego życie ma sens czy nie."
"I nikt się nawet nie domyśli , że za pozorem szczęścia kryje się samotność , gorycz , wyrzeczenie."
"Mój stan to nie to , co widzicie w moim ciele , ale to , co dzieje się w mojej duszy."
"Muszę przestać myśleć. Trzeba udawać że wszystko jest w porządku i wszystko będzie w porządku."
"Jeśli będziesz żył , Bóg będzie żył z tobą. Jeśli odmówisz podjęcia ryzyka , On wróci do odległego Nieba i stanie się tylko tematem filozoficznych spekulacji."

"Świado­mość śmier­ci po­budza do życia."

Koniec zanudzania na dzisiaj. Teraz czas na komentowanie Waszych blogów.
Jutro kolejny dzień festynu , a w tym m.in. koncert Libera i Natalii Szroeder. Mam nadzieję że się uda. ;*
Paulla.

Komentarze

  1. "Muszę przestać myśleć. Trzeba udawać że wszystko jest w porządku i wszystko będzie w porządku."- Taa..;]

    OdpowiedzUsuń
  2. zgadzam się z Twoim komentarzem u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie czytałam jeszcze tej książki. :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejku jejku ! Jakiez prawdziwe te cytaty ! Jednak tematy smierci nie dla mnie :(

    OdpowiedzUsuń
  5. ja jednak wole cytaty pozytywne i radosne :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Mega zdjęcia i cytaty! :) Super post:)

    OdpowiedzUsuń
  7. jedna z moich ulubionych książek ;3 zainspirowalas mnie i może zrobię u mnie jej recenzję :)

    zapraszam do siebie ;3

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję że komentujesz :*
Na pewno się zrewanżuję (:

Popularne posty z tego bloga

268. Little black dress. ♥ #amiclubwear

"Nie boję się wysokości, widziałaś moje buty?" - Carrie Bradshaw  ♥. AMICLUBWEAR

Buty/shoes: LINK Sukienka/dress: LINK
















196. Little black dress - spring. ♥

♥♥♥ Lubiła tańczyć pełna radości tak ciągle goniła wiatr
Spragniona życia wciąż zawsze gubiła coś nie chciała nic
Nie rozumiałem kiedy mówiła mi: "Dzisiaj ostatni raz 
Zatańczmy proszę tak jak gdyby umarł czas" 
Mówiła mi...









 Sukienka/dress: Link Torebka/bag: Link
Zdjęcia: Jakub Pecio












260. Fitness, folklor..wybory Miss Gryczaków #fotorelacja. ♥



Tym razem przerwa od standardowych zdjęć outfitu. Nie oznacza to przerwy od zdjęc mojej mordki, ale dziś całkowoicie inne..Fotorelacja z wyborów Miss Gryczaków. Jeden dzień- dwa stroje: fitness + strój wieczorowy z motywem folklorystycznym.








Koszula/flower shirt: LINK Spódnica/skirt: Bershka Torebka/bag: Kwiaciarnia Casablanca Makijaż/make up: Strefa Kobiet