Przejdź do głównej zawartości

14. Złap mnie za rękę.!

♥.♥
Dobre zaklęcie w moich dłoniach mam.!



Hej. ;* Dziękuję za komentarze pod ostatnią notką. Nie spodziewałam się że Wam również zdjęcia Ani będą się tak podobały. Dziękujemy. ;*


Dzisiaj piszę bardzo krótko bo za chwilę wychodzę na rolki , a muszę jeszcze się troszeczkę ogarnąć. Dodam zdjęcia , które obiecywałam. Troszkę tego jest więc mam nadzieję ze się nie zanudzicie.



















Wieczorem skomentuję Wasze blogi. teraz już uciekam.
Mua.;* 

Paulla.

Komentarze

  1. Kiedyś Cię tam złapię :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale super zdjecia ;))

    http://closertotheedge1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. super fotki :))


    + obserwujemy? ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. kociak z pierwszego zdjęcia jest przesłodki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny kotek, twój? :>


    www.ikaczmarczyk.blogspot.com S Y L L W S O N :)

    OdpowiedzUsuń
  6. idealna jakość zdjęć ♥
    a kotek jest słodki <3
    zapraszam do mnie Kochana a nową notkę :**

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne zdjęcie <3
    Przesłodki kocurek <3

    OdpowiedzUsuń
  8. ten drugi kadr z makiem i kadry ze zbożem mnie zachwyciły. No ale mak najbardziej ;>

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaki fajny kotełek *-*
    I zdjęcia też niezłe.

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne zdjęcia, szczególnie to z kociakiem ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję że komentujesz :*
Na pewno się zrewanżuję (:

Popularne posty z tego bloga

268. Little black dress. ♥ #amiclubwear

"Nie boję się wysokości, widziałaś moje buty?" - Carrie Bradshaw  ♥. AMICLUBWEAR

Buty/shoes: LINK Sukienka/dress: LINK
















196. Little black dress - spring. ♥

♥♥♥ Lubiła tańczyć pełna radości tak ciągle goniła wiatr
Spragniona życia wciąż zawsze gubiła coś nie chciała nic
Nie rozumiałem kiedy mówiła mi: "Dzisiaj ostatni raz 
Zatańczmy proszę tak jak gdyby umarł czas" 
Mówiła mi...









 Sukienka/dress: Link Torebka/bag: Link
Zdjęcia: Jakub Pecio












260. Fitness, folklor..wybory Miss Gryczaków #fotorelacja. ♥



Tym razem przerwa od standardowych zdjęć outfitu. Nie oznacza to przerwy od zdjęc mojej mordki, ale dziś całkowoicie inne..Fotorelacja z wyborów Miss Gryczaków. Jeden dzień- dwa stroje: fitness + strój wieczorowy z motywem folklorystycznym.








Koszula/flower shirt: LINK Spódnica/skirt: Bershka Torebka/bag: Kwiaciarnia Casablanca Makijaż/make up: Strefa Kobiet