środa, 17 lipca 2013

12.With hope for better day .!

"    Ten stan w którym nadal trwam

Zmienia podejście, zmienia cały plan
Ścieżka, która wciąż przede mną jest
Ile jeszcze, muszę przejść ?
Brudny świat czasem pełen barw
Pełen uczucia, które nadal trwa
Czuję jak serce podpowiada mi
Że kieruję się w inną stronę niż miałam iść    "  


Hej kochane. ;*Cieszę się że ostatnie zdjęcia się spodobały , i znowu chętnie komentowaliście notkę;*


Dzisiaj piszę na szybkiego. Troszkę zabiegany dzień mam. Rano w malinkach , potem na ogródku z Pati i dopiero teraz mam chwilkę żeby coś tutaj napisać. :)
Musze przyznać że nie za bardzo wiem co , zdjęć żadnych nie naszykowałam , ale wiem w jaki sposób Wam to wynagrodzę. Jak tylko naładuje się bateria do aparatu i telefonu wychodzę z domku na jakieś "sweet focie". Niee , no bez obaw , dzisiaj nie będę nikogo męczyć. Mam ochotę na zdjęcia natury. Myślę też o zachodzie słońca(?). Zobaczymy. :)



With hope for better day .!



Więc czekajcie na zdjęcia. ;*
Paulla.

17 komentarzy:

  1. Jestem ciekawa tych zdjęc, które chcesz zrobic ^^

    emptywordsmadmoisellechanel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. No właśnie, niech się szybko ładuje, czekam na zdjęcia i pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Zachody słońca są dobre to fotografowania. Właściwie to najlepsze :D
    Pozdrawiam.
    fotografiamatyldy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjęcia o zachodzie są piękne. *_* Uwielbiam takie. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. this is sooo nice! want it :)

    OdpowiedzUsuń
  6. oo to czekam czekam na foteczki :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zdjęcie <3 awww <3


    Zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  8. niedługo pokaże kotka zdjecia :))

    OdpowiedzUsuń
  9. zachód słońca to najlepszy obiekt! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. zachód słońca..dobry pomysł :)
    obserwujemy?
    http://pinamint.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że komentujesz :*
Na pewno się zrewanżuję (: