wtorek, 16 lipca 2013

11. Nie patrzę w dół.!

Po raz kolejny chcę na początku wpisu podziękować za komentarze pod poprzednią notką. Wasze słowa wiele dla mnie znaczą , i teraz chyba jest mi już trochę łatwiej. Skupiłam się w końcu na tym , na czym najbardziej mi zależy.


Tytuł notki nie jest dzisiaj bez znaczenia. Słucham właśnie tej piosenki. Nie wiem który to już raz... Zawsze zaczynałam płakać jak tylko ją włączyłam , ale teraz jest inaczej. Chociaż nadal wywołuje we mnie setki wspomnień to staram nie oddać się emocjom.

W najbliższą niedzielę na festynie w mojej miejscowości , gwiazdą wieczoru będzie właśnie Liber i Natalia Szroeder , a także FEEL. Mam ochotę wybrać się tam chociaż na trochę , więc jeśli wszystko będzie dobrze , to podobnie jak ostatnią niedzielę , spędzę w bardzo miłym towarzystwie. :)


Zdjęcia nie będą dziś pasowały do tego co pisałam ,ale chciałabym w końcu opublikować te z wyjazdu do Częstochowy. Nie chcę zamęczać Was nimi w kilku notkach , więc wybiorę tylko te moje ulubione. :)









Muszę w końcu przygotować notkę o ubraniach itp , bo widzę że zanudzam tutaj tylko o sobie i tym co robię. Tymczasem uciekam komentować Wasze blogi.
Chce mi się notki pełnej wakacyjnych zdjęć.! <33


Paulla. :)

19 komentarzy:

  1. Komentarze są bardzo przyjemnym aspektem blogowania. :) a na jakis koncert sama bym poszla :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia ♥
    Zazdroszczę Ci, też bym chciała zobaczyć Libera i Natalię
    Pozdrawiam
    http://solodayworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię tą piosenkę. :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie jestes nudna wiec czytajac o tobie I rzeczach , ktore robisz wcale sue nie nudzimy !! W czestochowie bylam jak bylam mala ale juz nie pamietam wiele

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale śliczne zdjęcia... Drugie jest szczególnie ładne. Jak ja dawno w Częstochowie byłam, już nic nie pamiętam...

    in-corner-with-book.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne zdjęcia :)
    ta piosenka jest genialna mimo iż nie lubię popu, poprostu ta piosenka uzależnia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne fotki :) Byłam w Częstochowie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam dość blisko do częstochowy i byłam kilkanaście razy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. pozytywna wibracja:)) ) gratuluję i zapraszam do mnie na http://memarieamar.blogspot.com/ może zaobserwujesz jeśli Ci się spodoba:)) Daj znać

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz bardzo fajnego bloga ; )
    i ogólnie ciekawie piszesz.
    Zapraszam na mojego bloga :
    http://juliette-life-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam tą piosenkę ! ;)
    świetne zdj. ;P

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne zdjęcia! Podoba mi się tutaj bardzo :)

    Może obserwujemy? :)
    Wpadaj dyverst.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładnie tam w Częstochowie ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne zdjęcia! ;)
    Fajny blog^^

    Obserwujemy? Ja już! ;)
    http://codzia-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że komentujesz :*
Na pewno się zrewanżuję (: