wtorek, 19 marca 2013

7. Spring revolution.!

A więc , bez przynudzania tak jak w tytule notki. Mimo iż za oknem wciąż jest mnóstwo śniegu , i stale pada  ,  to ja chcę już poczuć wiosnę. oczywiście zaczęłam od ubrań. Tak , tak małe uzależnienie. Powinnam teraz zajmować się nauką do egzaminów , ale są rzeczy o wiele ciekawsze. Przeglądam ubrania , kupuję nowe i szykuje się na cieplejsze dni.

Dziś nie poszłam do szkoły więc od rana "siedzę w ubraniach" stworzyłam kilka nowych zestawów z rzeczy które kupiłam , a po prostu nigdy nie założyłam. dużo u mnie tego więc , od teraz a dokładnie od 21 marca , wprowadzę trochę zmian u siebie . Częstsze blogowanie , ćwiczenia ,  i większa systematyczność we wszystkim co robię. No i koniec z nieprzemyślanym doborem ubrań. Od dawna nie lubię chodzić w sweterku i spodniach ,albo podobnym zestawie jaki zakłada większość osób. Ja cenię sobie coś bardziej oryginalnego i mam nadzieję ze moje postanowienia się spełnią. :)

Zatem wiosenne rewolucje czas zacząć.!


Na dziś kilka inspiracji z neta , a od następnej notki moje "modowe poczynania".


42 komentarze:

  1. uwielbiam przeglądać takie inspiracje! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. też wolę oryginalniej się ubierać ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. ta czarna sukienka jest ladna ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiosna, wiosną, ale właśnie mam nudną lekcję(info), siedze i patrzę za okno... Aaa tu co? wszędzie śnieg :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Super inspiracje! Ostatnia mi się podoba najbardziej! ;)

    Zapraszam, dopiero zaczynam!
    paulina2003.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam sukienki, chociaż ich nie noszę :D. Ale wyglądają pięknie :). Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  7. fajne inspiracje. bardzo wisenne. rozjasniaja tą okropną szarugę. ja ostro przygotowuje sie do egzaminow i ograniczam na teraz " działalność" bloga. szkola dla mnie jest na 1 miejscu.

    OdpowiedzUsuń
  8. fajne inspiracje. bardzo wisenne. rozjasniaja tą okropną szarugę. ja ostro przygotowuje sie do egzaminow i ograniczam na teraz " działalność" bloga. szkola dla mnie jest na 1 miejscu.

    OdpowiedzUsuń
  9. fajne zdjęcia :3


    palczak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny blog i ciekawe posty zapraszam do mnie na
    http://assykate100.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ta czarna sukienka jest boooska. <3 Ja też się szykuję na wiosnę.
    Nie mogę się doczekać. W któryś weekend wybiorę się na zakupy. <3 A u mnie ciągle zimno i zimną.
    Obserwujemy ?
    magiczna-moda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. cudowne inspiracje, takie jasne i wiosenne :)
    nie mogę się doczekać kiedy będzie już wiosna :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Powiadasz, że masz testy? :) Zatem powodzenia Ci życzę.:3 Co do inspiracji są cudne, a figurki tych pań zachęcają mnie do diety, niestety w tym momencie mam ograniczone możliwości np. biegowe z powodu bolącej nogi, a dlaczego mnie boli? Nie pytaj... Pies mnie ugryzł ;_; Ale ok, to nie powinno być istotne. Zatem obserwuję i zapraszam. ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne inspiracje:)

    Zapraszam na letmelook.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Swietne te zdjecia :)
    +zapraszam : http://arica-sb.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja miałam wczoraj wiosenną rewolucję :) Zapraszam do siebie :)

    Podobają mi się te inspiracje :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny blog! Zaobserwowałam i liczę na to samo :*** Zapraszam do mnie ;) http://we-forever-young.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. sukienka :P
    zapraszam do siebie . Dopiero się rozkręcam :)
    designyourstylee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Najbardziej podoba mi się różowa sukienka i spódniczka u góry, fajna jest też czarna sukienka. Świetne stylizacje!

    zpasjadozycia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. ta sukienka jest piękna! pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. ps. wiesz może gdzie można dostać taką czarną sukienkę ( ta na ostatnim zdjęciu) ?

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne!:)

    ZAPRASZAM: www.dripfashion.blogspot.com
    Konkurs :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny blog, fajnie się czyta ;)
    Obserwuję bloga i liczę na to samo ;)
    Zapraszam :
    http://availablerunway.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Wiosna daje tyle możliwości ubraniowych :D !

    http://po-prostu-dynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. wow, świetne!
    zapraszam do siebie :)
    http://the-fashioon-victim.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Sukienka jest śliczna :) ''Jestem blondynką , która stale próbuje rozjaśnić swoje włosy.''haha,niestety mam ten sam problem ;d

    Zapraszam serdecznie do siebie ;*
    http://little-lassie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetne inspiracje! Chciałabym być posiadaczką tych wszystkich pięknych rzeczy ;-)

    OdpowiedzUsuń
  28. uwielbiam wiosnę , przez to że można ubierać takie zwiewne i lekkie sukienki :D

    Zapraszam do siebie http://crazyworld1000.blogspot.com/. Może obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  29. Zamiany zawsze są na plus ;) Zdjęcia bardzo inspirująco :P

    OdpowiedzUsuń
  30. piękna ;)
    zapraszam:
    welcome-to-realityy.blogspot.com
    obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  31. Ta czarna sukienka mi się najbardziej podoba :) A tak wgl to swietny blog! Napewno będę wpadać tu częściej ^_^
    W wolnej chwili zapraszam do mnie : http://we-forever-young.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. zapraszam do współpracy :)
    www.oriflame.pl/recruits/online-registration.jhtml?sponsor=1704840

    OdpowiedzUsuń
  33. I say interesting, I like
    have been here made ​​me get something useful of course. not just take the time and write this comment. thank you for this interesting post
    please visit my blog at http://dengandemikian.blogspot.com
    many words about the life and ideals as well as business

    OdpowiedzUsuń
  34. super blog fajnie się czyta
    obserwujemy? daj znać u mnie
    http://smile-mapys.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. omomom ♥
    super blog
    obserwujemy? daj znać u mnie
    smile-mapys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Zapraszam Cię na konkurs. Do wygrania okulary przeciwsłoneczne lub korekcyjne! Wystarczy tylko wybrać model!
    Więcej na: http://obojetnieco.blogspot.com/2013/06/konkurs-firmoo-giveaway.html

    OdpowiedzUsuń
  37. Częstsze zaglądanie powiadasz :D Mam ten sam problem. Ostatni blog tak zapuściłam że wolałam założyć nowy :P Zapraszam więc do mnie http://thoufalouth.blogspot.com/ Świetne stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  38. świetna sukienka ze zdjęcia :>

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że komentujesz :*
Na pewno się zrewanżuję (: