Przejdź do głównej zawartości

6. Normal days.

Znowu mam do nadrobienia spore zaległości. Zakładając bloga wiedziałam ze tak bd , ale już niedługo przerwa świąteczna więc może uda mi się "wyjść na prostą" z tym blogowaniem.

Co u mnie.? Muszę przyznać , ze trochę się dzieje. Oprócz normalnego , codziennego życia szkolnego , znajduję czas na "krótkie" spacery. Fajnie tak czasem porozmawiać z kimś o tym co cię na prawdę interesuje i wgl. Nie możemy się już doczekać wiosny. <33

Nie zanudzam już tymi głupotkami. Powiem tylko ze dzięki pewnej osobie jestem szczęśliwa i jest OK. <33

Teraz zdjęcia. Troszkę dużo dziś tego bd. Najpierw ubranka z ostatnich zakupów. :P

Tunika z ostatnich zakupów. 
Na zdjęciu mam do niej leginsy , jednak w  środę w szkole miałam rajstopki.



Butik.

teraz to mój ulubiony sweterek. jest taki milutki. <33




Teraz kilka zdjęć piątkowego stroju do szkoły.




Nie mogłam się powstrzymać , musiałam to dodać. Bardzo lubię ten szaliczek. :D


Koniec tego mojego zanudzania na dziś.
Zamierzam dziś dodać jeszcze coś na fotobloga ,
 popisać trochę esówwwwwww  i skomentować Wasze blogi.



W nastepnej notce pokaże kurteczkę. zdjęcia sa już gotowe więc mam nadzieję że nie bd długo czekać.

Komentarze

  1. to dobrze, że jesteś szczęśliwa :) genialny ten sweterek w paski *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie przejmuj się zaległościami w blogowaniu, z pewnością uda Ci się wszystko nadrobić :)
    Piękne są te bransoletki z piątku. A sweterek w paseczki - uroczy <3

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękuję :)
    obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. sweterek w paski najlepszy ;)
    http://forward-pola.blogspot.com/2013/03/must-have.html

    OdpowiedzUsuń
  5. O.o ten sweterek w paski ; )
    Nadrobisz : )
    Obserwujemy , bo ja już : *
    Pozdrawiam < 3

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny blog :3

    Zapraszam do mnie na male losowanie wielkanocne szczegóły w ostatnim wpisie :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję że komentujesz :*
Na pewno się zrewanżuję (:

Popularne posty z tego bloga

268. Little black dress. ♥ #amiclubwear

"Nie boję się wysokości, widziałaś moje buty?" - Carrie Bradshaw  ♥. AMICLUBWEAR

Buty/shoes: LINK Sukienka/dress: LINK
















196. Little black dress - spring. ♥

♥♥♥ Lubiła tańczyć pełna radości tak ciągle goniła wiatr
Spragniona życia wciąż zawsze gubiła coś nie chciała nic
Nie rozumiałem kiedy mówiła mi: "Dzisiaj ostatni raz 
Zatańczmy proszę tak jak gdyby umarł czas" 
Mówiła mi...









 Sukienka/dress: Link Torebka/bag: Link
Zdjęcia: Jakub Pecio












260. Fitness, folklor..wybory Miss Gryczaków #fotorelacja. ♥



Tym razem przerwa od standardowych zdjęć outfitu. Nie oznacza to przerwy od zdjęc mojej mordki, ale dziś całkowoicie inne..Fotorelacja z wyborów Miss Gryczaków. Jeden dzień- dwa stroje: fitness + strój wieczorowy z motywem folklorystycznym.








Koszula/flower shirt: LINK Spódnica/skirt: Bershka Torebka/bag: Kwiaciarnia Casablanca Makijaż/make up: Strefa Kobiet