Przejdź do głównej zawartości

5. I`m back.!

Nareszcie mam dostęp do internetu...

Przepraszam Was bardzo że nic nie dodawałam ale miałam problemy z internetem. Chciałam dodać już w czwartek zdjęcia sukienki ale niestety nie mogłam . Nadrobię dziś te zaległości i wstawię część zdjęć z dzisiejszych zakupów. Nie dam rady opublikować w tej notce wszystkiego więc reszta bd w następnym wpisie.

Co do konkursu , to jestem zadowolona ze swojego wyniku , jednak zabrakło mi dwóch punktów do tego aby zostać laureatką. 

Moje włosy i fryzurka wykonana przez Kingę. :)



Różowy sweterek z dzisiejszych zakupów. :)
Jestem z niego zadowolona , ponieważ ma taką długość , jakiej akurat szukałam.




Sukienka z czwartkowego konkursu. dodaję w dwóch częściach bo lepiej widać wzorek.





W następnej notce pokażę resztę ubrań z dzisiejszych zakupów. Mi osobiści najbardziej podoba się skórzana kurteczka , którą mam nadzieję , wykorzystam w sobotniej sesji.
Obiecuję także wstawić jutrzejszy outfit ponieważ tym razem mam już gotowe zdjęcia.

Uciekam już. Musze odrobić lekcje i umyć włosy.

Dziękuję za miłe słowa pod poprzednią notką.! <33

ps. jutro na informatyce skomentuje Wasze blogi. (:

Komentarze

  1. fajnie :)
    sukienka *.* :D
    zapraszam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sukienka w stylu Blair z "Plotkary"!:)

    Też mam taką zdolną koleżankę, która robi takie fryzury. Sama niestety nie umiem...

    Obserwujemy?
    Ja już klikam :)

    www.k-a-m-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna sukienka *-*

    obserwacja za obserwacje ??

    http://lalastyl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. super fryzura + bardzo ładna sukienka ;)

    www.izabielaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaka śliczna fryzura. A ta sukienka. omomomomom *,*
    Świetny blog. Będę wpadać częściej.

    komentarza za komentarz ?
    obserwator za obserwator ?
    http://mojapoziomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny sweterek ;)

    zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  7. Super fryzura
    malwa1997.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczna fryzura ! :) Ej jakiego ty miałaś bloga bo ja nie poznaję czyj to blog ?! :D :D

    OdpowiedzUsuń
  9. No świetna fryzura ;)

    http://dirtymindpurelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję że komentujesz :*
Na pewno się zrewanżuję (:

Popularne posty z tego bloga

268. Little black dress. ♥ #amiclubwear

"Nie boję się wysokości, widziałaś moje buty?" - Carrie Bradshaw  ♥. AMICLUBWEAR

Buty/shoes: LINK Sukienka/dress: LINK
















196. Little black dress - spring. ♥

♥♥♥ Lubiła tańczyć pełna radości tak ciągle goniła wiatr
Spragniona życia wciąż zawsze gubiła coś nie chciała nic
Nie rozumiałem kiedy mówiła mi: "Dzisiaj ostatni raz 
Zatańczmy proszę tak jak gdyby umarł czas" 
Mówiła mi...









 Sukienka/dress: Link Torebka/bag: Link
Zdjęcia: Jakub Pecio












260. Fitness, folklor..wybory Miss Gryczaków #fotorelacja. ♥



Tym razem przerwa od standardowych zdjęć outfitu. Nie oznacza to przerwy od zdjęc mojej mordki, ale dziś całkowoicie inne..Fotorelacja z wyborów Miss Gryczaków. Jeden dzień- dwa stroje: fitness + strój wieczorowy z motywem folklorystycznym.








Koszula/flower shirt: LINK Spódnica/skirt: Bershka Torebka/bag: Kwiaciarnia Casablanca Makijaż/make up: Strefa Kobiet