sobota, 23 lutego 2013

2. Koniec ferii i zmianyyy.

No i mamy już koniec ferii zimowych. Ach , ale szybko zleciały mi te dwa tygodnie. Jak zawsze uważam ze teraz , gdyby zaczęły się od nowa , wykorzystałabym je lepiej. Myślę jednak , że nie powinnam narzekać. 

Cóż , mimo iż spędziłam całe ferie na uczeniu się  geografii to jestem z siebie zadowolona. Chociaż czasem miałam już dość czytania , zakuwania notatek i rozwiązywania zadań , to dzięki temu uważam że jestem "dobrze" przygotowana do czwartkowego konkursu. Obawiam się trochę jak ja to napiszę , ponieważ wiem ze konkursy kuratoryjne zawsze są dość trudne , mam więc nadzieję że tym razem zadania będą choć odrobinkę łatwiejsze , albo będą dotyczyły tego z czego się uczyłam. Nie zanudzam już tym tematem dzisiaj , ale z pewnością powrócę do tego w środę. Miłym akcentem na blogu , dotyczącym mojego konkursu , będzie prezentacja stroju jaki przygotowałam na ten dzień. Postaram się dodać ją już w czwartek. (:


Te ostatnie dni zamierzam poświecić na "romantyczne wieczory z atlasem". 


Przeczytałam kilka takich "zestawów". Baaaaardzo ciekawe .

O wiele przyjemniejszą rzeczą , którą opiszę dziś w tej notce , była zmiana mojego koloru włosów. Ostatni raz malowałam je w grudniu , więc miałam już tzw. "odrosty". 
Chciałam pomalować na coś ciemniejszego , ale na razie zmieniłam barwę o 2 odcienie. Następnym razem muszę w końcu kupić coś z brązów. :)




Przed.



I po. (:

W rzeczywistości mam teraz bardziej brązowe włosy , które na tym zdjęciu mogą wydawać się rude. Postaram się o lepsze zdjęcia wykonane na dworze.

Dziękuję za komentarze pod poprzednią notką. ♥

21 komentarzy:

  1. Kombinowałam, kombinowałam, aż wykombinowałam taki wygląd bloga :) Również obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Włosy masz piękne, ładny kolorek. Życzę powodzenia na konkursie geograficznym.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejku ile książek ;o podziwiam Cię, że tyle przeczytałaś ^^ ładny kolor włosów ;)
    http://ofcpatty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia na konkursie :D
    Śliczny ten nowy kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny kolor ! :) Zdecyodwanie lepszy od poprzedniego :)

    http://teenagers-troubles.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny kolor

    zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  7. Włosy cudne. dzięki za odwiedziny, również obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ile książek...
    Bardzo ładny kolorek :D

    OdpowiedzUsuń
  9. lepszy odcień po przemalowaniu..:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładne masz włosy : )
    Widać różnicę ; )
    Również Obserwuję ; ))

    OdpowiedzUsuń
  11. mam nadzieje, że "randka" z atlasem się udała:)

    OdpowiedzUsuń
  12. mi też kończą się ferie :(
    pozdrawiam
    MademoisellePoisson

    P.s jeśli masz chęć zapraszam na konkurs,do wygrania bon o wartości 100zł :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Faktycznie niezbyt widać tę zmianę koloru, a to przez użycie lampy błyskowej, która strasznie przekłamuje barwy... Zrobienie zdjęć w świetle dziennym będzie dobrym pomysłem. :-)

    Bardzo mi się spodobało sformułowanie "pomalować włosy"! Aż się uśmiechnęłam. :-)

    Powodzenia w konkursie! Potrafię sobie wyobrazić ile to musi kosztować nauki...

    PS. W tytułach nie stawiamy kropek! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. ilość książek zniechęca :) Ładne włoski : )

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne masz włoski :) Też miałam kiedyś długie ale zaczęłam ścinać i ścinać aż osiągnęły długość do połowy szyi :P

    Powodzenia na konkursie! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. fajny kolorek :)
    ja miałam iść na podobny konkurs ale zrezygnowałam :p

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że komentujesz :*
Na pewno się zrewanżuję (: