Przejdź do głównej zawartości

1. Let's go.!

Hej. Po raz kolejny zaczynam moją przygodę w pisaniu bloga. To już trzeci raz i myślę że tym razem zostanę tutaj na stałe.
Poprzednie blogi dotyczyły głównie fotografii - czyli mojego zainteresowania. Teraz zamierzam publikować tutaj nie tylko efekty moich poczynań z aparatem ,  ale także notki na temat stylizacji modowych ,  życia codziennego itp.

Mam nadzieję że będzie dobrze a blogowanie będzie prawdziwą przyjemnością. (:



piosenka na dziś.



W następnym wpisie postaram się pokazać stylizację poniedziałkową do szkoły. Kończą mi się właśnie ferie i od nowa trzeba będzie wymyślać strój do szkoły. Jest to zajęcie które lubię , więc będę starała się pokazywać na blogu efekty mojego codziennego "grzebania w szafie".


Paulina.

Komentarze

  1. ja tez mam taką nadzieje ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. powodzenia w prowadzeniu bloga, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia ;3 Fajna piosenka ♥
    Obserwuję i liczę na rewanż :D
    oiksisters.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Na serio świetny blog !
    Zaparszam na mój : http://modowyszpital.blogspot.com/
    Mam nadzieje , że się spodoba . Miło by było gdybyś dodała komętarz lub di obserwatorów .
    Z góry dziękuje . ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. dziękuję za komentarz :)
    obserwuję^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowna piosenka<3 Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. zapowiada się ciekawie;) mnie też kończą się ferie:(

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna piosenka <3
    Już mi się podoba Twój blog, mimo tego że to pierwsza notka, z niecierpliwością czekam więc na kolejną i życzę powodzenia w blogowaniu :)
    Obserwuję ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. fajny kawałek - takze obserwuje <3

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo lubie ta piosenke,powodzenia :)

    zapraszam do siebie http://forward-pola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. to ja Ci życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam nadzieję, że już nas nie zostawisz :<
    Obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  13. fajny blog ;-)
    zapraszam do mnie blizejcelu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Z chęcią będę zaglądać.:D
    Również obserwuję.:P

    OdpowiedzUsuń
  15. Podoba mi się ta piosenka na dziś <3333

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję że komentujesz :*
Na pewno się zrewanżuję (:

Popularne posty z tego bloga

268. Little black dress. ♥ #amiclubwear

"Nie boję się wysokości, widziałaś moje buty?" - Carrie Bradshaw  ♥. AMICLUBWEAR

Buty/shoes: LINK Sukienka/dress: LINK
















196. Little black dress - spring. ♥

♥♥♥ Lubiła tańczyć pełna radości tak ciągle goniła wiatr
Spragniona życia wciąż zawsze gubiła coś nie chciała nic
Nie rozumiałem kiedy mówiła mi: "Dzisiaj ostatni raz 
Zatańczmy proszę tak jak gdyby umarł czas" 
Mówiła mi...









 Sukienka/dress: Link Torebka/bag: Link
Zdjęcia: Jakub Pecio












260. Fitness, folklor..wybory Miss Gryczaków #fotorelacja. ♥



Tym razem przerwa od standardowych zdjęć outfitu. Nie oznacza to przerwy od zdjęc mojej mordki, ale dziś całkowoicie inne..Fotorelacja z wyborów Miss Gryczaków. Jeden dzień- dwa stroje: fitness + strój wieczorowy z motywem folklorystycznym.








Koszula/flower shirt: LINK Spódnica/skirt: Bershka Torebka/bag: Kwiaciarnia Casablanca Makijaż/make up: Strefa Kobiet